Gamle vs Nye sber.

DeletedUser2499

Guest
Er tanken med sber at de skal vare evig, eller er det en tanke om at disse også skal bli skiftet ut med tiden?

En tanke rettet mot Collosseum og Notre Dam som gir lykke, men veldig lite i forhold til plass.
Hadde det ikke vært en idè å gi de gamle sbene en lykke boost på bakgrunn av at de er nettopp gamle?

Om tanken er at de ikke skal bli byttet ut altså..
 

DeletedUser5

Guest
Hva som er meningen med Storslåtte Bygninger er jeg redd for at jeg ikke kan svare deg på med tanke på hvordan du stiller spørsmålet. Det stemmer at for enkelte har enkelte Storslåtte Bygninger større verdi og bruksområde enn andre - og slik skal det være. Hvorvidt noen ønsker å ersatte gamle Storslåtte Bygninger med andre, er individuelt og er avhengig av så utrolig mye annet. Det er ikke en løsning på fremgang i Forge of Empires, men mange. *:)*
 

DeletedUser2499

Guest
Poenget er at notre dam og colloseum gir en minus verdi sånn det er nå. Det er lett å forsvare en lykkeøkning på disse ved at de er fra en tidlig alder, for de er ikke ment til å støtte så mange innbyggere som byene får etterhvert.

Personlig synes jeg at sbene gir veldig mye sjarm i byen, og vil slippe å selge noen av mine. Allikevel ser jeg at det ikke er lønnsomt med en notre dam i en pmt-by.
 

DeletedUser1975

Guest
Kanskje la de øke i bonus med alder spilleren er i ?
 

DeletedUser2499

Guest
Lurt, si at det blir lagt inn en tredje boost på alle sber, en lykke boost. I sben sin opprinnelige alder gir denne boosten 0, men for hver alder en spiller går over, blir det lagt inn 100-200 lykke. Med en sånn løsning er problemet hvert fall løst.
 
Topp