Forum-QuiZ.!.

DeletedUser1975

Guest
Forum-QuiZ.!. ( AVSLUTTET )

Hei til alle dere aktive brukere av forumet på den norske serveren til Forge of Empires.

Jeg vil gjerne glede dere med en liten QuiZ.

Her følger en link til et bilde jeg har laget, http://i41.tinypic.com/35n6hch.png
din oppgave er å sende meg 1 melding med så mange av spill-titelene du kan finne igjen i bildet.
Det finnes totalt 100 stk. spill-relaterte figurer og gjenstander på bildet.
Det er samme hvilket nr. i rekken spillet er gitt ut, om det er nr. 2 eller nr. 5 er ikke nøye.
Bare du har rett spill-tittel er jeg fornøyd.. ^_^

Dette bildet er utrolig digert,
så det lønner seg å lagre det så du får zoomet godt inn.

Følgende regel gjelder for innlevering :

Kun 1 innlevering pr. person.!.
Ellers gjelder vanlige forum-regler.

Den som har flest riktige innen Torsdag den 20'de Juni vinner 2000 diamanter.
Premien er levert av meg,
ikke noen andre av Moderatorer, Crew eller Support.

Det er derfor du svarer kun til min innboks her på forumet.!.

Om dette går bra så kan det komme flere morsomme QuiZ-oppgaver fremover.

Lykke til med oppgaven.!.

I ledelse for øyeblikket : Margy.!.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Bra initiativ, men må neste poengtere det at vi i Forge of Empires teamet på ingen måte står for denne konkurransen. Vi kan derfor ikke gi noen form for garanti på premier eller gjennomføring av konkurransen ellers.
 

DeletedUser1975

Guest
Vi kan derfor ikke gi noen form for garanti på premier eller gjennomføring av konkurransen ellers.

Greit nok så har jeg informert om at dere ikke har noe med denne konkurransen å gjøre,
det er greit at du påpeker dette,
men akkurat den teksten på slutten burde vært omformulert.
Høres jo ut som jeg ikke er til å stole på,
forhåndsdømming av mennesker skal vel ikke være lov i Norge,
man er uskyldig til det motsatte er bevist osv.
Bare fordi jeg har bodd på Vestnes, Molde, Fræna, Eide og Averøy,
så trenger ikke jeg være som alle de folka, da jeg opprinnelig er født på Lillehammer Sykehus.
Jada jeg vet at du ikke kunne vite det, bare påpeker at jeg vet om konfliktene i Møre og Romsdal,
info om meg kunne du lett funnet på Google osv. (Merk. Jeg skriver kunne.. HeHe)
Føles bare som du skremmer bort folk ved å skrive på denne måten.
Dere kan heller forhøre dere med spillerne som tidligere har fått diamanter av meg,
MrGiraff og baibai, jeg betalte personlig diamanter til de 2.
Så slipper man i det minste å bli mistenkeliggjort.

Jeg vet at det ikke er din intensjon eller noen andre for den sakens skyld,
i å prøve å nedverdige, mistenkeliggjøre eller sverte meg,
men akkurat den siste biten i kommentaren var litt drøy.. ^_^

Håper uanZ at dere tar dere tid til å delta,
om dere vinner så kanskje dere kan se at jeg holder det jeg lover.. o_O
 

DeletedUser5

Guest
Karoil, vennligst vær klar over at hvor du bor har ingenting med det at Forge of Empires teamet ikke står for denne konkurransen, og derfor ikke kan gi noen form for garanti for premiene. Vi må nesten poengtere dette, slik at brukere er klar over det. Vi syntes denne konkurransen du her lager er et kjempe godt initiativ, og rett og slett utrolig hyggelig av deg. Dog så må vi nesten poengtere det at FoE-teamet ikke står bak eller gir noen garantier for premier for andre forumbrukere.
 

DeletedUser1975

Guest
Okei, den er grei Ole.. ^_^
I ledelse for øyeblikket er ihvertfall Margy.!.
Bare delta om du tror du kan gjøre det bedre.. HeHe
Dette gjelder dere alle som leser dette innlegget.. ¤_¤
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvordan får du overført Diamanter til en annen spiller ?

Vet att i TW så kan PP overføres til andre men har ikke sett denne funksjonen i FOE.
 

DeletedUser1975

Guest
Vinneren er kåret.!.

Da vant Margy denne QuiZ'n.!.
Hun klarte å finne 87 spill-titler på bildet.!.
Da takker jeg alle som har deltatt på QuiZ,
og kanskje dukker det opp en ny en senere.?.
 

DeletedUser1857

Guest
Lurer litt på det der med betaling. Har du virkelig tenkt å gi fra deg kortopplysningene til en fremmed person? Eller har du tenkt å logge inn på denne person sin konto (som bryter regler)?

* Ser i ettertid at både Paypal og bankoverføring er mulige løsninger hvor ingen trenger å frykte noe ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1975

Guest
Spør MrGiraff og baibai,
de har vunnet diamanter fra meg før,
de har fått VISA-opplysning og betalt beløpet de skulle,
ikke noe farlig med det.?.
Jeg forholder meg selvsagt til reglene.. HeHe
Har forhørt meg med Ole ang. betaling av diamanter som premie før.
 

DeletedUser1975

Guest
Tusen takk!

Veldig hyggelig av deg at du tar initiativ og faktisk betaler av egen lomme - imponerende!

Riktig god natt!

Om dere fortsatt tviler spør Margy også.. ^_^

Nei jeg har ikke PayPal og bankoverføring har jeg aldri fått til å virke pga. KID-trøbbel,
nei jeg bruker VISA betaling, enkleste er det beste sies det.. HeHe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1857

Guest
Men visst du gir de all info om ditt visa, så kan de i teorien bruke samme opplysninger på andre nettbutikker?
 

DeletedUser1857

Guest
Du trenger ikke ha paypal. Når du trykker at du ønsker å betale med Paypal så åpnes et nettleservindu. Du kan få linken fra person som skal ha diamentene. Du kan her velge å betale med Visa som normalt uten å måtte ha en konto. Har ikke testet, men tror det skal fungere.
 

DeletedUser1975

Guest
I teorien ja, men ikke når det kun brukes til betaling av en viss mengde diamanter,
opplysningene er ubrukelige nå f.ex.
For Margy har allerede brukt opp de pengene som var tiltenkt 2000 diamanter (2200 med rabatt).
Du må ha en konto hos PayPal, synkronisere et VISA kort, registrere IBAN fra bank osv.
Mye pes derfor enklere med VISA på min måte.. HeHe
 

DeletedUser140

Guest
I teorien ja, men ikke når det kun brukes til betaling av en viss mengde diamanter,
opplysningene er ubrukelige nå f.ex.
For Margy har allerede brukt opp de pengene som var tiltenkt 2000 diamanter (2200 med rabatt).
Du må ha en konto hos PayPal, synkronisere et VISA kort, registrere IBAN fra bank osv.
Mye pes derfor enklere med VISA på min måte.. HeHe
Det er ikke nødvendig med en paypal-konto for å benytte paypal-betalinger, men det er svært mye enklere om man allerede har en paypal-konto. Du behøver bare å fylle inn navn, kortinformasjon og lignende på paypal sine sider og samtidig ikke velge å registrere seg hos paypal og man kan betale uten konto der. Har selv gjort det flere ganger (selv om jeg har betalt for meg selv, ikke andre).
 

DeletedUser1975

Guest
Det er ikke nødvendig med en paypal-konto for å benytte paypal-betalinger, men det er svært mye enklere om man allerede har en paypal-konto. Du behøver bare å fylle inn navn, kortinformasjon og lignende på paypal sine sider og samtidig ikke velge å registrere seg hos paypal og man kan betale uten konto der. Har selv gjort det flere ganger (selv om jeg har betalt for meg selv, ikke andre).

Var inne å så der nå,
virker som de har endret retnings-linjene sine siden sist jeg var der,
for noen år siden.. ^_^
Fant også ut at jeg hadde en gammel konto registrert der fra 2009,
bedriftskonto vel å merke.. HeHe
Men holder meg likegodt til å betale med VISA,
bedre kontroll når man bruker mange av de.. o_O
 

DeletedUser

Guest
Bruk IKKE PayPal de er udugelige og har mye gebyrer, de dyger kun til enkle ting som Ebuy oll.

Bruk heller SKRILL
De kan du bruke online uten begrensninger som Paypal har.
 

DeletedUser140

Guest
Bruk IKKE PayPal de er udugelige og har mye gebyrer, de dyger kun til enkle ting som Ebuy oll.

Bruk heller SKRILL
De kan du bruke online uten begrensninger som Paypal har.
Paypal har gebyrer for å tjene inn penger selv - det er nødvendig i den verdenen vi lever i i dag.
Jeg bruker selv kun VISA når jeg kjøper ting, med mindre paypal er eneste løsning. Ser det ikke som noe stort problem at paypal krever en liten andel av det jeg betaler, men vi får nå ha hver vår mening ;)
 

DeletedUser

Guest
Paypal har gebyrer for å tjene inn penger selv - det er nødvendig i den verdenen vi lever i i dag.
Jeg bruker selv kun VISA når jeg kjøper ting, med mindre paypal er eneste løsning. Ser det ikke som noe stort problem at paypal krever en liten andel av det jeg betaler, men vi får nå ha hver vår mening ;)

Vel....prøv og bruke PayPal til online Gambling ;)
 
Topp