Forhold mellom mynter og forsyninger

DeletedUser2856

Guest
Hei.
Jeg syns det er et dårlig forhold mellom inntjening og kostnader på mynter og forsyninger. Mynter strømmer inn i stort tempo men bygninger og forskning koster alltid mye mer forsyninger enn mynter. Jeg har nå 18 forsyningsproduksjonsbygninger som går hele tiden, men allikevel har jeg nå 75 millioner mynter og 900 tusen forsyninger. Som gjør at jeg må samle i dagevis for å åpne neste forskning.
Tidevannskraft kostet nå 110 tusen mynter og 1.7 mill forsyninger.
Det er jo nesten ingenting å bruke mynter på.
Jeg ønsker at kostnaden skal være mer jevnt fordelt mellom de to.

Espen
 

DeletedUser2856

Guest
Er det ingen som er enige i dette? Åpnet en ny forskning nå og nå har jeg 117 mill mynter og 700k forsyninger
Espen
 

NorMags

Jarl
Hei.
Jeg syns det er et dårlig forhold mellom inntjening og kostnader på mynter og forsyninger. Mynter strømmer inn i stort tempo men bygninger og forskning koster alltid mye mer forsyninger enn mynter. Jeg har nå 18 forsyningsproduksjonsbygninger som går hele tiden, men allikevel har jeg nå 75 millioner mynter og 900 tusen forsyninger. Som gjør at jeg må samle i dagevis for å åpne neste forskning.
Tidevannskraft kostet nå 110 tusen mynter og 1.7 mill forsyninger.
Det er jo nesten ingenting å bruke mynter på.
Jeg ønsker at kostnaden skal være mer jevnt fordelt mellom de to.

Espen
Har 5 milliarder mynter og snart 1 milliard forsyninger... Og mynter kan du kjøpe FP for...
 
For meg hjalp det veldig å få Royal Albert Hall i drift i tillegg til Fyrtårnet. Nå ser jeg også at Master Foss er i Fremtiden, men har mange produksjonsbygg fra henfarne tider - t.o.m. ett fra Industrialderen. Jeg ville personlig foretrukket å ikke ha produksjonsbygg som var mer enn én alder eldre enn alderen byen min er i.
 

DeletedUser2856

Guest
Jeg synes det er gøy å ha en by med varierte bygninger - den skal se kul ut, bare ikke en oppsamling av best mulig produksjon.
Og poenget var ikke så mye inntjening av forsyninger men kosten. Bygninger, forskning mm koster 90% av gangene masse forsyninger og litt mynter.
Alt jeg samler inn av forsyninger blir brukt opp på hver lille ting jeg gjør.
Når jeg ser frem i forskning i arktisk ser det ut som det er mer likt fordelt faktisk enn det har vært til nå men uansett mest forsyninger.
 
Topp