[Konstruktiv Kritikk] Det er ingen bygninger som.....

DeletedUser1827

Guest
Det er vel i hovedsak to "premier" man får som enkeltspiller når man motiverer eller polerer andre: Muligheten til å få en skisse og noen mynter. Myntpremien mister sin verdi etterhvert, men skissene er attraktiv vare.
Samtidig er det flere Storslått bygninger som gir økt befolkning og dermed minsker behovet for boliger. Vi som har holdt på en stund har samlet opp en ganske stor samling forsyninger, så det er ikke så mange produksjonsbygninger vi trenger heller. Det blir ikke mange bygninger igjen....
Resultatet er vi stadig får meldingen: "Det er ingen bygninger som kunne motiveres eller poleres for øyeblikket" og sjansen til å få skisser minsker tilsvarende.
Jeg synes dette er en dårlig utvikling i spillet og håper dere finner en løsning på dette problemet, en løsning som gjelder for alle, uansett nivå. Bygningen som gir økt sjanse for skisser, er jo bare aktuell for de som er kommet langt i spillet.

Hilsen stenbitt
 

DeletedUser2863

Guest
ja, og for å gjøre det enda mer attraktivt kunne det vanket en 2 pk med FP innimellom :)
 

DeletedUser2349

Guest
Blir slit å skulle gjøre som i gamle dager, trykke seg inn på hver enkelt spiller, med tanke på hvor lang tid ting tar nå for tiden, alt henger seg og må restarte hele spillet altfor ofte.. bare for å trykke seg inn i byen, kvk er bare å glemme om man ikke har vanvittig god tid..
 

DeletedUser

Guest
Blir slit å skulle gjøre som i gamle dager, trykke seg inn på hver enkelt spiller, med tanke på hvor lang tid ting tar nå for tiden, alt henger seg og må restarte hele spillet altfor ofte.. bare for å trykke seg inn i byen, kvk er bare å glemme om man ikke har vanvittig god tid..
Hei Humlepung,
Når det gjelder klankartet og krig på sektorene, så er det ganske stor pågang med spillere som kriger samtidig, dette gjelder ikke hver dag, men enkelte dager. Jeg kan opplyse om at problemet ved stor pågang samtidig på klankartet, er under utbedring og at dette er noe som blir sett på i dagene fremover.
 

DeletedUser2349

Guest
Pc`n min havner snart på museum den, så ja den sliter nok mer enn andre, men hører folk med bra pc sliter stort også.
Så er det som Thomas sier, noen ganger er pågangen stor, spesielt i helgene, hinter bare om at flere folk har begynt å spille FOE og det trengs kraftigere utstyr for å mate på sånn at alle skal få, skal jo ikke ta 3-5 min før alt i byen din viser når man logger på?
For enige er vel de fleste, det var ikke sånn før i tia? ;-)
 

DeletedUser

Guest
Pc`n min havner snart på museum den, så ja den sliter nok mer enn andre, men hører folk med bra pc sliter stort også.
Så er det som Thomas sier, noen ganger er pågangen stor, spesielt i helgene, hinter bare om at flere folk har begynt å spille FOE og det trengs kraftigere utstyr for å mate på sånn at alle skal få, skal jo ikke ta 3-5 min før alt i byen din viser når man logger på?
For enige er vel de fleste, det var ikke sånn før i tia? ;-)
Det er flere faktorer som gjør at de med bra pc/mac sliter noen ganger som du sier. Nettlesere og flash-plugin oppdateres og det kommer stadig vekk nye oppdaterte versjoner som vi skal holde tritt med. De som har flere oppgaver gående samtidig, utgjør en del av at det går noe tregt hos spillere, og pågangen mot serverne. Når dette skjer, så sjekker vi hvor det oppstår en såkalt "kø-i-trafikken" feil. Viktig at de som sliter sender oss en sak via support, sånn at vi kan se nærmere på dette. Det er også testet med flere eldre bærbare pc´er med win7 igjennom chrome som går helt smertefritt vedrørende innlasting av grafikken til byen f.eks.

Vi tester forskjellige plattformer også til tider for å se om det er globalt problem eller om det er hos den enkelte klienten. Når det gjelder pågangen på klankartet og kriging der ved et spesielt tidspunkt, så er det løsninger vi jobber med kontinuerlig. Vi vil at dette skal gå smertefritt for alle sammen, og at opplevelsen skal være god for alle sammen. Derfor jobber vi kontinuerlig med oppdateringer og feilsøking på samtlige steder.
Samtidig vil jeg ønske alle en riktig god helg !
 

NorMags

Jarl
Det er flere faktorer som gjør at de med bra pc/mac sliter noen ganger som du sier. Nettlesere og flash-plugin oppdateres og det kommer stadig vekk nye oppdaterte versjoner som vi skal holde tritt med. De som har flere oppgaver gående samtidig, utgjør en del av at det går noe tregt hos spillere, og pågangen mot serverne. Når dette skjer, så sjekker vi hvor det oppstår en såkalt "kø-i-trafikken" feil. Viktig at de som sliter sender oss en sak via support, sånn at vi kan se nærmere på dette. Det er også testet med flere eldre bærbare pc´er med win7 igjennom chrome som går helt smertefritt vedrørende innlasting av grafikken til byen f.eks.

Vi tester forskjellige plattformer også til tider for å se om det er globalt problem eller om det er hos den enkelte klienten. Når det gjelder pågangen på klankartet og kriging der ved et spesielt tidspunkt, så er det løsninger vi jobber med kontinuerlig. Vi vil at dette skal gå smertefritt for alle sammen, og at opplevelsen skal være god for alle sammen. Derfor jobber vi kontinuerlig med oppdateringer og feilsøking på samtlige steder.
Samtidig vil jeg ønske alle en riktig god helg !
Hvorfor går det tregere å laste inn enheter fra Fremtiden f.eks enn enheter fra tidligere tidsaldre hvis det er tilfelle det du skriver? Går tregere for hver tidsalder.... Tror dere får teste med dårligere nettforbindelse også, da tror jeg du får deg en aha opplevelse...
 
Sist redigert:
Topp