bronsealder-->jernalder når?

Spiff79

Lendmann
når går jeg i fra bronsealderen til jernalderen? jeg har satt ut alle points i bronsealder forskningstreet, men vil helst ikke over til jernalder før pvp runda er over i tilfelle jeg ikke får med meg points i fra bronsealderen da. så tør ikke sette noe points i ernalder før jeg vet hva som skjer i overgangen mellom de tidsepokene
 

DeletedUser

Guest
når går jeg i fra bronsealderen til jernalderen? jeg har satt ut alle points i bronsealder forskningstreet, men vil helst ikke over til jernalder før pvp runda er over i tilfelle jeg ikke får med meg points i fra bronsealderen da. så tør ikke sette noe points i ernalder før jeg vet hva som skjer i overgangen mellom de tidsepokene

God ettermiddag!

Jeg er i jernalderen, å jeg sloss i bronsealderen.
Jeg mener jeg har lest at så lenge du har bronsealder tropper, kan du sloss i bronsealderen.
Men tror det har noe med naboene å gjøre, fordi jeg er den eneste i jernalderen i mitt nabolag, så har ingen å sloss mot i jernalderen enda.
Men overgangen betyr ikke noe, tror jeg. (Betydde ikke noe for meg, eneste som skjedde var et nytt og kulere rådhus)

Håper svaret hjalp!

Mvh,
Carma
 

Spiff79

Lendmann
nabolag? merka meg en annen ting, dama og jeg sloss ikke imot de samme i pvp turneringen, hun har type 4 sider på sin liste over folk i pvp turnering, mens jeg har bare en side, så vi er da kansje i forskjellige nabolag? vi spiller begge på sammen server så det er ikke det som er feil i hvertfall
 

DeletedUser

Guest
nabolag? merka meg en annen ting, dama og jeg sloss ikke imot de samme i pvp turneringen, hun har type 4 sider på sin liste over folk i pvp turnering, mens jeg har bare en side, så vi er da kansje i forskjellige nabolag? vi spiller begge på sammen server så det er ikke det som er feil i hvertfall

Nabolag ja!
Når man registrerer seg, så kommer man inn i et nabolag, av den årsak at man ikke skal ha f.eks 1.000 i samme PvP-turnering eller 500 folk som plyndrer deg hver dag.
Man har et nabolag hvor maks antall er 80 spillere per nabolag.

Det er nok grunnen til at dere har forskjellige PvP-turnerings lister.

Håper svaret hjalp!

Mvh,
Carma
 
Topp