Arvahall forsvunnet?

DeletedUser

Guest
God kveld!

Når jeg skulle logge inn kl. 23:00 precis, så var ikke Arvahall lengere tilgjengelig?
Er det en årsak til at den ikke er tilgjengelig, å vil den komme seg opp igjen?

Mvh,
Carma
 

DeletedUser1332

Guest
Jeg finner heller ikke Arvahall. Er det en grunn til at denne serveren er vekke?
 

DeletedUser1362

Guest
Jeg var innlogget 22:30, så oppdaterte siden seg og da var den borte vekk. Jeg får bare opp Brisgard som alternativ
 

DeletedUser

Guest
Hei. Jeg har også det samme problemet, kommer ikke inn på Arvahall
 

DeletedUser

Guest
Samme her, kamrat sitter og spiller på Arvahall men jeg får kun opp Brisgard.
 

DeletedUser

Guest
Utrolig dårlig at spilladministrator/forumadministrator ikke har klart å gi et svar!!! Er jo rimelig mange som er berørt av dette!
 

DeletedUser1303

Guest
Jeg kommer heller ikke inn. Kjipest er det at jeg hadde tenkt å sette igang noen aktiviteter før jeg la meg i går.
 

DeletedUser171

Guest
Jeg satte igang mine sånn at de skulle være klare ved midnatt i går - og siden har jeg ikke kommet inn. Borte for godt, eller er det en feil? Kompensasjon?
 

DeletedUser1367

Guest
Samme her, skulle sette på masse produksjon i går kveld, men Arvahalla forsvant.
Hadde håpet den dukket opp etter så mange timer, men får fortsatt kun opp Brisgard som påloggingsalternativ.
 

DeletedUser

Guest
Samme her sad på min bruker Krakelin, da siden opdateret, å plutseli var jeg begyndt helt fra starten, på Brisgard serveren WTF ???
Er det blevet Hacket Arvahal serveren ??
De kunde for de mindste give besked!!
 

DeletedUser

Guest
Kommer heller ikke inn på Arvahal. Håper det fikses snart før tapene blir for store...
 

DeletedUser1227

Guest
Hei alle sammen!

Vi bekrefter at serveren er nede for øyeblikket, beklager sent svar men det ser ut til at vi har noen tekniske problemer
Arvahall kommer opp igjen så raskt som bare mulig, takk for forståelsen og tålmodigheten som er vist.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1227

Guest
Arvahall skal nå være oppe å gå igjen.

Vi beklager nede tiden på det sterkeste!
 

DeletedUser

Guest
Arvahall skal nå være oppe å gå igjen.

Vi beklager nede tiden på det sterkeste!

Greit at den er oppe igjen, Men jeg har tapt et sted mellom 2000 og 5000 i produksjon (beroende på hvor mange som hade suportert min produksjon). samt forsinkelse på forskning og varer.
Får vi noen kompensasjon for det tapte?

M.V.H.

von Raven
 
Topp