Søkeresultater

  1. [Konstruktiv Kritikk] Innføring av nye ikoner

    Viste seg at det var trøbbel med beta systemet, alt er ok nå. Ingen nye ikoner vil ødelegge dagen :)
  2. [Konstruktiv Kritikk] Innføring av nye ikoner

    Jeg spiller også på beta serveren og der har det skjedd en stor og unødvendig forandring. Alle ikoner er forandret fra de velkjente vi har i dag til et nytt sett som er helt ubrukelig! Vær snill, ikke innfør denne forandringen her da det blir nesten umulig å følge med. Dette gjelder spesielt...
  3. Salg av Arken skisser internt i klanen

    Ja, vi har egne tråder for de med nye/lave arker samt egne grupper for å få dem raskest mulig opp :-) Problemet jeg ville ta opp var helt nye medlemmer som starter på bar bakke. De fleste klaner har jo en "pakke-hjelp" for å skaffe varer til første nivå, det jeg forslår er en mulighet for...
  4. Salg av Arken skisser internt i klanen

    I min, og sikkert andres, klan har vi flere medlemmer som ønsker å bygge Arken. Problemet er at det er nesten umulig å få tak i nok skisser. Samtidig finnes det i de fleste klaner folk med nivå 80+ som har 200-500 ubrukte sett av skisser til Arken. Disse bør få mulighet til å overføre/selge...
  5. [Forslag] Behandling av SB og FP

    Foreslår følgende forandringer: 1. Savner funksjon for å flytte FP fra fp-feltet til varebeholdning. Basiskoden ligger jo der med belønninger fra SB. Grunnen er manuell høsting som stopper når søylen uverskrider 100 FP. For å gå videre må du bruke disse før du kan fortsette høstingen, og i disse...
Topp