Søkeresultater

  1. Vi kjører en mini konkurranse :D Gjett tallet!

    42 ! The answer to everything! :D
  2. Vårrengjøring Konkurranse

    På den nye artikkelen i forumet som forteller om den nye tidsalderen så mangler det en S så det står " Torslått Bygning - Flyvende øy ( 4 x 6 ) ".
  3. Vårrengjøring Konkurranse

    Teksten sier "Pagoda Valgsett", men her skal det da være "Pagode valgsett". Eeeegentlig så skulle det vel vært 1 ord også vel? Men da blir det jo' alt for mye å endre på :D Jeg ser det står litt hummer og kanari på disse navnene. F.eks. "Fragment av Større runestein-valgsett", "Fragment av...
  4. Notifikasjoner på Android og helt sikkert også Iphone

    Det hadde vært nice å fått slått av notifikasjoner fra antikvitetsforhandleren og annet schite man ikke bryr seg med. Selv er jeg mest opptatt av om jeg får meldinger og når jeg evt. må høste. Alt annet er kun støy og jeg har nå endt opp med å slå av notifikasjoner...
  5. Klanslagmark

    Hvis 1 person i en klan på 80 er den eneste som bidrar så vil de 79 andre få det samme som han som bidro. De får da like mye som det jeg evt. vil få på samme plass & nivå. Det er en del forskjell på GvG og klanslagmarken. Her vil man jo' ikke kunne fritt herje rundt uansett. Det begrenser seg...
  6. Klanslagmark

    Ett problem med klanslagmarkene er at den favoriserer de største klanene. Det vil kunne komme til å slå uheldig ut i lengden. Jeg som er i en enmannsklan er nå i en gruppe med klaner som har 80 spillere. Det vil jo' da være enda vanskeligere for små klaner å hevde seg. Og belønningene vil jo'...
  7. [Konstruktiv Kritikk] Angriperøkning.....

    Det heter vel strengt tatt Angrepsøkning? :)
  8. [Bug] Ombyggingsmodus bug

    hei. Når man redigerer en by så skjer det veldig ofte at byggninger blir borte fra både byen selv og rekonstruksjonsmenyen. Den eneste måten da er å forkaste alt og begynne på nytt. Bra irriterende når man har brukt en times tid på å bygge om byen og så skal bare gjøre siste touchen... Jeg...
  9. [Forslag] Angrep i nabolaget

    Hei. Angrep i nabolaget burde være begrenset til de man ikke har ignorert. Har man valgt å ignorere meldinger fra noen så bør man heller ikke kunne angripe denne personen i løpet av det nærmeste døgnet. Jeg opplever f.eks. en som angriper meg i tide og utide og han velger heller å blokkere meg...
  10. [Konkurranse] 8 Dagers gavefest !

    rfc1459 300 Diamanter Dinegu
Topp