Søkeresultater

  1. Hvorfor ingen tilbakemeldingstråd for 1.142?

    I annonseringen av versjon 1.142 så er det en lenke til å gi tilbakemelding, men den tar meg bare til en innlogging for et forum på den tyske innogames-serveren, og det ligger heller ingen tilbakemeldingstråd for 1.142 i dette forumet. Forøvrig - annonseringen av 1.142 ligger LANGT nede på...
  2. [Bug] Feil i tips til sideoppdrag "Hemmelig flukt" (Marinefremtid del 6)

    I sideoppdraget "Hemmelig flukt", bes man om å bygge en "Hemmelig bukt". I tipset som kommer opp til dette oppdraget, står det: "Velg hemmelig bukt fra boligene i bygningsmenyen og sett en i byen din." "Hemmelig bukt" er imidlertid ikke en bolig, den er en kulturbygning. Ellers: Hvis...
  3. ELENDIG oversettelse i begivenhetsoppdrag

    I begivenhetsoppdraget for i dag, med tittel "Ikke noe kampopphold", er ene deloppdraget: "Bygg en verkstedbygning fra din tidsalder, eller 2 fra forrige tidsalder" Det finnes ikke noe som heter "verkstedbygning" i spillet - det heter "produksjonsbygning". Det har hett "produksjonsbygning"...
  4. Flere plagsomme ting med Androidappen

    Jeg foretrekker nettleserversjonen for de fleste tingene jeg gjør i FoE, men forhandlingsspillet i KE gjør jeg helst i appen - det går raskere der. Jeg har etterhvert opplevd noen sider av appen som er litt irriterende. 1. Meldingssenteret må alltid åpnes to ganger for å fjerne utropstegnet for...
  5. [Bug] Bistand blokkerer besøkknapp for SB-hendelse

    I hendelseshistorikken får vi nå beskjed hvis en SB vi har bidratt til går opp i nivå, samt hver gang et medlem i klanen starter å bygge en ny SB. Det er da også en knapp for å besøke byen til den brukeren. Dette er en bra ting. Men - hvis det er gått mindre enn 24 timer siden jeg har gitt...
  6. [Tilbakemelding] Skattejegeren Josh

    Jeg er i Arktisk Fremtid, og etter at mannskapsmedlemmet Josh ble tilgjengelig i Arktisk Havn og jeg har prøvd ham noen ganger, synes jeg det er dårlige saker. Eneste funksjonen hans ombord er en viss mulighet for å finne ting, og de gangene han finner ting så er det han kommer tilbake med enten...
  7. [Bug] Morgendagsvarer som oppdragsbelønning i Arktisk Fremtid?

    Hei. Jeg er i Arktisk Fremtid og har kommet dit at jeg har bare gjentagende oppdrag - jeg tar bare Rinbin og Greva Darn sine oppdrag for å samle forsyninger og mynter. Jeg har etterhvert lagt merke til at hvis det er varer i belønning, får jeg nesten alltid varer fra Morgendagen - i dag skjedde...
  8. [Bug] Problem med å legge solarfortau over mursteinsvei

    Hei. Jeg er nå i ferd med å bytte ut alle de eldre enfelts veiene mine med Solarfortau. Der jeg har Postmoderne Gangvei går det greit - jeg velger Solarfortau fra byggemenyen, klikker en gang i ene lengden med Gangvei som skal erstattes og så en gang til i andre enden, og så legges det...
  9. [Bug] (Fremtiden) Feil i sideoppdrag "Moderniser militæret"

    Jeg er nå i Fremtiden, og har fått et oppdrag fra General Grivus med tittel "Moderniser militæret". Dette består av to deloppdrag, der det ene er "Slett hvilke som helst 5 bygninger fra forrige tidsalder". Siden jeg fikk oppdraget som følge av å ha gått opp i Fremtiden, må jo "forrige tidsalder"...
  10. Stadig vekk "falsk alarm" fra meldingssenteret.

    Jeg opplever nå veldig ofte at selv om meldingssenteret blinker for å varsle om at det er kommet nye meldinger, er det faktisk ikke nye meldinger i meldingssenteret når jeg åpner det. På meg virker det som at de gangene dette skjer, er det når jeg har gått til en del av spillet som tar meg helt...
  11. [Bug] Visning av skisser i beholdningen

    To ting som kan rettes i beholdningen av skisser til Storslåtte Bygninger: 1. Etter siste oppdatering har dere gjort bildet av den Storslåtte Bygningen i beholdningen mye lysere, men antallet av hver enkelt skisse er fortsatt vist med hvitt - hvit skrift på lys gul/beige bakgrunn er dårlig...
  12. [Fikset] Feil i oppdrag "Nyskaperbyen" (Postmoderne Tid)

    I oppdraget Nyskaperbyen mp jeg, for å få belønningen, må jeg "Få 4 av hver boligbygning som ikke er premiumbygninger fra den postmoderne tid" og "Få 2 av hver boligbygning som ikke er premiumbygninger fra den postmoderne tid". Når jeg holder musen over tipset for delkrav nr. 2, ser jeg at det...
  13. [Fikset] Kjøpbar premie i fotballturnering vises ikke

    Fra kl 04:00 i dag var det ikke mulig å se hva den kjøpbare premien i fotballturneringen er - det står hvor mye den koster, men det er ikke noe bilde, og ingen informasjon hvis man holder musmarkøren over. Det er kun ved å kjøpe at man finner ut hva det er - stor FP-pakke.
  14. Feil i oppdrag "Avbrudd" (Postmoderne Tid)

    I oppdraget Avbrudd er det to delmål Mandrubar vil ha meg til å oppfylle - det ene er å få fire kommandosoldater, og det andre er "Forsk på oppdagelser". Det er usikkert for meg hva menes med delmål nr 2. Det er ingen teknologi i postmoderne tid som heter "oppdagelser" eller har et navn som i...
  15. [Bug] Ingen pop-up om fullført nivå på Storslått Bygning

    De siste dagene har jeg ikke lenger fått pop-up når jeg får belønning for at en SB der jeg har donert FP, går opp et nivå. Dermed har jeg kun mulighet til å se om dette skjer ved å se at ikonet for beholdningen blinker. Det er litt irriterende - jeg er inne på nok SBer i klanen min at det er...
  16. Bug: oppdragsikon skjult under innhøstingsikon

    Nå, under Valentineroppdraget får vi av og til fem oppdragsikoner over hverandre. Da blir det nederste oppdragsikonet skjult under ikonet for å doble all produksjon, alternativt under ikonet for innhøsting når man har ferdig produksjon:
  17. Innbyggere krever mer enn 1 lykke per 1 innbygger

    I byen min har jeg en oversikt over innbyggere og lykke. Ifølge den oversikten hadde jeg nettopp "Ytterligere lykke: 2053". Så bygde jeg én Luksusbolig som gir 1540 innbyggere. Etter dette har jeg plutselig "Trengs for entusiasme: 103". Med andre ord, må jeg til sammen ha 2156 lykke for å...
  18. [Videresendt] Bug: Manglende oppdragsvinduer, belønningsvinduer siden 1.14

    Hei. Siden oppdateringen til 1.14, så får jeg ikke opp de informasjonsvinduene jeg har brukt å få før. For det første, når en SB man har bidratt til går opp ett nivå og man hadde bidratt nok til å få en belønning, brukte man å få opp et vindu som fortalte dette, samt hvilken plassering...
  19. [Konstruktiv Kritikk] Feil i oppdrag "Feir freden"

    Hei. Oppdraget "Feir freden" er et oppdrag som ikke kan hoppes over. Oppdraget er: "Øk produksjonen eller gleden i 50 bygninger." (Altså motivere eller polere i klan og nabolag) Samtidig med dette oppdraget har jeg et oppdrag fra narren Rinbin kalt "Vennebesøk" - der er oppdraget...
Topp