Søkeresultater

  1. Changelog 1.156 - tilbakemelding

    Du har fortsatt ikke gjort annonseringen synlig for oss vanlige brukere som ikke er forumadministratorer - når jeg klikker på lenken din, er fortsatt det eneste jeg ser dette: "Forge of Empires - Norge - Feilmelding Du har ikke tilgang til dette."
  2. Changelog 1.156 - tilbakemelding

    Der står det bare: "Forge of Empires - Norge - Feilmelding Du har ikke tilgang til dette."
  3. Changelog 1.156 - tilbakemelding

    Hva er det så vi skal gi tilbakemelding på? Kan se ut som dere har glemt å legge ut annonseringen.
  4. Rom alder: Mars - tilbakemelding

    Første historieoppdraget er: "Undersøker framtiden (historieoppdrag) "Forsk på forskningsforberedelser" Kunne jo hatt noe for seg om dere brukte samme navnet på teknologien i oppdraget som i forskningsmenyen, kanskje?
  5. Hvorfor ingen tilbakemeldingstråd for 1.142?

    I annonseringen av versjon 1.142 så er det en lenke til å gi tilbakemelding, men den tar meg bare til en innlogging for et forum på den tyske innogames-serveren, og det ligger heller ingen tilbakemeldingstråd for 1.142 i dette forumet. Forøvrig - annonseringen av 1.142 ligger LANGT nede på...
  6. [Diskusjonstråd] Virtuell Fremtid - Del 1!

    Oversettelsen av varenavnene er jo tildels ganske så ubrukelig (og dermed ganske så typisk for norsk FoE): "Cryptocash" har dere oversatt som "Kryptisk" - "Kryptopenger" eller "Kryptovaluta" ville vært nærmere den engelske meningen "Data Crystals" har dere oversatt som "Andre krystaller" -...
  7. [Bug] Feil i tips til sideoppdrag "Hemmelig flukt" (Marinefremtid del 6)

    I sideoppdraget "Hemmelig flukt", bes man om å bygge en "Hemmelig bukt". I tipset som kommer opp til dette oppdraget, står det: "Velg hemmelig bukt fra boligene i bygningsmenyen og sett en i byen din." "Hemmelig bukt" er imidlertid ikke en bolig, den er en kulturbygning. Ellers: Hvis...
  8. ELENDIG oversettelse i begivenhetsoppdrag

    I begivenhetsoppdraget for i dag, med tittel "Ikke noe kampopphold", er ene deloppdraget: "Bygg en verkstedbygning fra din tidsalder, eller 2 fra forrige tidsalder" Det finnes ikke noe som heter "verkstedbygning" i spillet - det heter "produksjonsbygning". Det har hett "produksjonsbygning"...
  9. Forhold mellom mynter og forsyninger

    For meg hjalp det veldig å få Royal Albert Hall i drift i tillegg til Fyrtårnet. Nå ser jeg også at Master Foss er i Fremtiden, men har mange produksjonsbygg fra henfarne tider - t.o.m. ett fra Industrialderen. Jeg ville personlig foretrukket å ikke ha produksjonsbygg som var mer enn én alder...
  10. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.113

    Hvorfor er det så mange spikrede tråder i forumet for "Nyheter og Annonseringer"? 21 tråder er spikret så de alltid er øverst, mange av dem for forlengst avdøde begivenheter/oppdragslinjer eller oppdateringer, mens annonseringen av 1.113 faktisk ikke er fastspikret, så den kommer langt ned på...
  11. [Diskusjonstråd] Hendelser!

    Hadde kanskje vært fint om disse hendelsene IKKE drev og gjemte seg UNDER havnene.
  12. Flere plagsomme ting med Androidappen

    Jeg foretrekker nettleserversjonen for de fleste tingene jeg gjør i FoE, men forhandlingsspillet i KE gjør jeg helst i appen - det går raskere der. Jeg har etterhvert opplevd noen sider av appen som er litt irriterende. 1. Meldingssenteret må alltid åpnes to ganger for å fjerne utropstegnet for...
  13. [Bekreftet bug] Gjennomsiktige bygninger

    Jeg har opplevd at det skjer endel ganger når jeg har hatt "Selg bygning" aktivert, det er mulig det også skjer når de andre delene av bygningsmenyen er aktiv. Det ble sluppet en fiks for dette på betaserveren 21. april, så den kommer sikkert også på de andre serverne etterhvert.
  14. Varer i klankassen

    Og dermed ender større klaner med litt fartstid bak seg opp med titusener og hundretusener av varer i klankassen som ikke har noe som helst bruksområde. Mine klankasse-SBer alene legger inn 294 av hver marinefremtidsvare (1470 til sammen) i klankassen i uken. Det oppleves som en tanke tullete.
  15. [Diskusjonstråd] Fem år med Forge of Empires!

    Si meg -- hvor mange ganger skal jeg være nødt til å få opp det der "Spill nå"-vinduet for begivenheten? Jeg har løst seks av oppdragene så langt, og fortsatt dukker det opp hver eneste gang jeg logger på eller laster inn spillvinduet på nytt (som jeg må gjøre hver gang klikk-og-dra slutter å...
  16. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.94

    De er ikke borte hos meg. Noen ganger når sånt skjer, kan man løse det ved å tømme nettleserens cache/mellomlager.
  17. [Bug] Bistand blokkerer besøkknapp for SB-hendelse

    I hendelseshistorikken får vi nå beskjed hvis en SB vi har bidratt til går opp i nivå, samt hver gang et medlem i klanen starter å bygge en ny SB. Det er da også en knapp for å besøke byen til den brukeren. Dette er en bra ting. Men - hvis det er gått mindre enn 24 timer siden jeg har gitt...
  18. Bygningslagreren

    Bygningslagreren fungerer kun på bygninger som kan oppgraderes fra den alderen den er i til en høyere alder ønskebrønner er Alle Tidsaldre, og faller utenfor. Logikken bak det valget vet jeg ikke.
  19. Hendelsehistorikk

    Øverst til venstre i vinduet med hendelseshistorikken er en liten, blå knapp med tre striper. Trykk på den, og velg "Vis filteralternativer". Da vil du få eto menyer i hendelseshistorikken - en lar deg velge hvilken gruppe spillere du ser hendelser fra - alle sammen, bare klan, bare...
  20. Storslått bygg

    I vinduet for det storslåtte bygget ditt, klikk på portrettet av bidrageren du vil besøke. Da kommer det opp en meny som også har portrettet av den spilleren. Klikk på det nye portrettet (det får et lite husikon på seg) - da besøker du byen hans/hennes. Likedan hvis du søker etter en bruker...
Topp