Søkeresultater

  1. Spiff79

    Klanekspedisjon, promethium i forhandling

    Hvorfor må spillere som akkurat har kommet til arktisk fremtid bruke promethium for og forhandle seg videre i klanekspedisjon, dette burde ikke være med som vare for man i det misnte har forsket seg frem til og kunne sende ut båten etter promethium..
  2. Spiff79

    [Forslag] Snarveier for å starte produksjon

    har etter og ha begynt og spille elvenar sett at de har lagt til en funksjon i spillet der som jeg gjerne kunne tenkt meg her også. der kan man trykke på produskjons bygninger og trykke på tall 1-6 for og starte produskjonene 1 = 5 min 2 = 15 min osv er dette noe som kunne vært lagt til i...
  3. Spiff79

    [Konstruktiv Kritikk] Nabolags sammenslåing

    i det siste har det vært utrolig mye dårlige nabolagsammenslåinger! hadde lenge et godt naboalg, det var mange og krige mot med jevne styrker. så ble jeg dytta inn i et nytt nabolag hvor langt over halvparten hadde under 10k i score, 2 uker seinere ble det litt bedre. så fikk jeg et brukbart...
  4. Spiff79

    [Konstruktiv Kritikk] Oppdrag "Sverd og Trolldom"

    her får vi servert et oppdrag som er og ha 2 biblioteker og 2 akademier reward for dette er 6 papir og 6 tråd. jeg er nå et lite stykke inn i kolonitiden og har fra før kun 1 bibliotek, jeg må si jeg blir lettere irritert over dette oppdraget her, jeg må nå altså bruke over 300000 mynter og...
  5. Spiff79

    Quest: Be Om Hjelp

    fikk en quest nå som er og betale 7000 forsyninger for og mota 5x rep og 5x glass men jeg er ikke intresert i reward og trenger forsyningene mine mye mer, men det går ikke ann og hoppe over denne questen, hvagjør jeg?
  6. Spiff79

    handle med andre spillere

    har prøvd og legge ut noen handle avtaler med andre spillere, uten og noensinnne ha noe hell med det, misstenker at de fleste syns det er for dyrt når man også må bruke forge poeng på og handle (syns jo det selv også) er ikke mulig og tilate handling sånn uten og måtte bruke forge poeng?
  7. Spiff79

    støtende navn

    er det noen steder man kan rapportere støtende navn? er en i nabolaget mitt som kaller byen sin for *fjernet*. og det syns jeg i grunn ikke hører hjemme noe sted
  8. Spiff79

    bronsealder-->jernalder når?

    når går jeg i fra bronsealderen til jernalderen? jeg har satt ut alle points i bronsealder forskningstreet, men vil helst ikke over til jernalder før pvp runda er over i tilfelle jeg ikke får med meg points i fra bronsealderen da. så tør ikke sette noe points i ernalder før jeg vet hva som skjer...
Topp