Nylig innhold av Tyfus

  1. Tyfus

    [Konstruktiv Kritikk] Klan slagmarken

    Jaaa.. Men eg tenker mer på hvordan øke konkurransen.. Da må jo vi få opp klaner.. Nå er det ofte slik at tre klaner ligger oppe i diamant hele tiden. Og andre og tredjeplass går gjerne til samme klan hver sesong.. De trenger ikke strekke seg etter første plassen for de er garantert spill i...
  2. Tyfus

    [Konstruktiv Kritikk] HELLOWEEN

    Noen som har sett på beta om det har blitt noe respons på dette?
  3. Tyfus

    [Konstruktiv Kritikk] Klan slagmarken

    Klan slagmarken har vært eller rettere sagt er en enorm suksess En virkelig game changer.. Er kansje små ting og pirke i uten at jeg helt ser dem. Men én ting ser eg. Og det er noe som virkelig bør sees på. Hvordan kan vi få økt konkurransen. Hvordan kan vi stimulere klanen til og strekke seg...
  4. Tyfus

    Klanslagmark

    Først. En en manns klan er i realiteten ingen klan.. Så lurer eg på hvordan dette med at store klaner favoritiseres. Hvordan gjør de det? Mitt inntrykk er at enkelte klaner spekulerer i og ikke være større enn de må. På denne måten får de brorparten av kampene/premiene selv.. Mens store klaner...
  5. Tyfus

    Klanslagmark

    Enig, men det som og er så flott med slagmarken er at det ikke er noe automatikk i at det og være mange i klanen er en fordel.. Klanen må "bygges" og settes sammen rett.. Hvert medlem kan bidra til klanen beste på flere måter. Og klanen /medlemmene tjener på og løfte hverandre opp og frem
  6. Tyfus

    Klanslagmark

    Er ikke bare kamper og forhandlinger en bidrar med som medlem av en klan i slagmarken.. Levling høsting av klan sb bidrar. Doneringer av varer til klan kasse. Æres statuer i byen. Er bidrag og. En klan med mange medlemmer som bidrar med det eg nevner over er forsyningslinjene til krigerne i en...
  7. Tyfus

    [Konstruktiv Kritikk] HELLOWEEN

    Takk for støttende svar.. Håper halloween eventen kan bli årets event. Med litt tull og tøys
  8. Tyfus

    [Konstruktiv Kritikk] HELLOWEEN

    Hei alle festlige og skumle forge spillere. I East Nagach liker vi halloween eventen litt ekstra. For to år siden startet det med en klan, Unionen som byttet navn under halloween eventen. Det skumleste navnet på en klan noensinne. Medlemmene byttet ut sine flotte avatarer med de ekleste avatarer...
  9. Tyfus

    Æresstatue konkurranse !

    Når kommer de neste nivåene på æres statuen??
  10. Tyfus

    Æresstatue konkurranse !

    Sjekk den parken her har vi respekt for våre stridende enheter
  11. Tyfus

    Æresstatue konkurranse !

    nivå5 disse står i en av Unionens byer.. klanen med høyest tetthet av æres statuer
Topp