[Konstruktiv Kritikk] HELLOWEEN

Tyfus

Sysselmann
Hei alle festlige og skumle forge spillere. I East Nagach liker vi halloween eventen litt ekstra. For to år siden startet det med en klan, Unionen som byttet navn under halloween eventen. Det skumleste navnet på en klan noensinne. Medlemmene byttet ut sine flotte avatarer med de ekleste avatarer tilgjengelige. Og i klan tråder og på globalen ble smile emoji byttet ut med sombier‍♂️ og vampyrer‍♀️.. I fjor året etter oppmuntret vi flere klaner til og bli med og skape grøss på serveren.. 4-5 klaner kastet seg på bølgen.
I den forbindelse kontaktet eg support ved mico og ønsket flere skumle avatarer og gjerne noen klan emblemer og velge blant. Slik at vi kunne få litt mer variasjon mellom avatarene. Men det var litt seint for dette når eventen allerede var klar for og kjøres..
Så i år er eg tidligere ute. Til årets halloween event håper eg vi kan få et større utvalg av avatarer og noen klan emblem. Så alle kan velge sin unike avatar..

Liker dere og halloween og vil være med og gjøre halloween eventen til noe ekstra. Til årets happening i forge! Så støtt forslaget mitt.
Og om dere har noen gode forslag så kom med dem. Så gjør vi halloween til året høydepunkt i foe

Og husk. Uansett vilken server dere spiller på.. Lag navne konkurranse innad i klanen din og bytt navn under eventen. Kle dere om og do something scary this year ‍♂️♂️
 
Topp