Nylig innhold av Hans majestet

  1. Video reklame i spillet

    Siden selv de som bruker penger på spillet nå får reklame, så kobler jeg nå fra rådhusene mine fra byene og avinstallerer appen. Takk for meg.
  2. Rapportering av tekstproblemer i spillet

    Omtrent i skiftet mellom postmoderne / Samtiden er det et historieoppdrag, eller sideoppdrag som ber om å samle "200 av enhver vare fra din tidsalder" der skulle det vært "av hver vare"
  3. [Forslag] Æresstatuen og vei til seier

    Enig, denne har behov for å rykke opp.
  4. Vårrengjøring Konkurranse

    Venus i romepoken? Hvorfor ikke romalder venus?
  5. Vårrengjøring Konkurranse

    På mobil står det "Olympisk skattkammer - ni...
  6. Vårrengjøring Konkurranse

    Felttogkartet på PC heter kontinentkartet på mobil. Det skaper en del forvirringer mellom de som bruker bare det ene eller det andre.
  7. Vårrengjøring Konkurranse

    Tribal square er blitt stammekvadrat, burde det ikke vært stammetorg, eller stammeplass?
  8. Vårrengjøring Konkurranse

    Observatoriet, på spørsmålstegnet ved støttebeholdning står det "gir X på nåværende nivå. På neste nivå vil det fortsatt være Y støttebeholdning."
  9. Vårrengjøring Konkurranse

    Event oppdrag som teksten ber om "økt total befolkning", er egentlig økt tilgjengelig befolkning.
  10. Vårrengjøring Konkurranse

    Infoplakaten for Taktikkens tårn og oppgraderingen har deler av teksten på engelsk, og mangler informasjon om at den gjelder for forsvarende hær.
  11. Vårrengjøring Konkurranse

    Entimes produksjon av mynter hos vikingene heter pengebeholdning, det passer dårlig.
  12. Vårrengjøring Konkurranse

    Under lager, heter fanen for både bygg/pakker og varer "Beholdning"
  13. Vårrengjøring Konkurranse

    Den ene åkerlappen til vingården heter Fremgangstrener, det kan ikke stemme.
  14. Vårrengjøring Konkurranse

    Husker ikke alderen, men "Produser Jukebokser" er "Produser Jukebokser".
  15. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    Mobilversjon: Når global chat kom til mobil, klappet venstre meny sammen når man åpnet høyre meny. Gjør om slik at begge menyene er små når ingen av dem er valgt.
Topp