[Bug] Visning av skisser i beholdningen

To ting som kan rettes i beholdningen av skisser til Storslåtte Bygninger:

1. Etter siste oppdatering har dere gjort bildet av den Storslåtte Bygningen i beholdningen mye lysere, men antallet av hver enkelt skisse er fortsatt vist med hvitt - hvit skrift på lys gul/beige bakgrunn er dårlig kontrast, og gjør det vanskelig å se hva som står der.

2. Når jeg har brukt et sett av skisser til å åpne Nivå 11, så sier knappen "Åpne nivå 13", selv om det er Nivå 12 som vil åpnes dersom jeg klikker knappen. Hvis jeg går ut av visning for den SBen, og så tilbake igjen, står det riktig: "Åpne nivå 12". Dette var også tilfelle før siste oppdatering.

 

DeletedUser

Guest
Dette hører til under samme tema, så jeg håper det er greit at jeg skriver det her...
Jeg synes det er rotete at de storslåtte bygningene står i rekkefølge etter hvor mange av skissene man har. Mitt forslag er å sortere dem etter tidsalder i stedet; det synes jeg ville vært mye mer ryddig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har skisse-antall på samme måte som trådstarter og må myse for å kunne se hvor mange skisser det er der.

En annen ting som er feil angående skisser er når du mottar dem etter motivering/polering og eventuelt plyndring. Om du har den SB'en du får skisse på fra før kommer det opp et komplett skissesett markert med hvilken skisse du fikk uavhengig om du har et nytt komplett skissesett fra før eller ikke. Her har jeg blitt lurt flere ganger ved å tro at jeg endelig kan åpne et nytt nivå.

Om du ikke har SB'en fra før så kommer det opp riktig kart over skissene.
 
Topp