Vinterforumkonkurranse

Status
Stengt for ytterligere svar.

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
Winter%20Contest%202020%20logo.png

Kjære Konger & Dronninger.

Vi har nettopp forberedt noe veldig spesielt for å feire høytiden! Fra og med i dag (14. desember 2020) vil vår spesielle vinterforumkonkurranse gi deg tre givende utfordringer innen 4. januar. Logg inn og klikk på knappen nedenfor for å se det spesielle konkurransebildet og velg et nummer for å starte en av de tre utfordringene.


Merk: Vær oppmerksom på at hver utfordring har en bestemt dag som skal låses opp

For hver utfordring har du sjansen til å få en spesiell premie ved å sende riktig svar. Å oppsummere:
  • Utfordring 1 - 14. desember 2020
  • Utfordring 2 - 21. desember 2020
  • Utfordring 3 - 28. desember 2020

Premiene:
Hver konkurranse trenger premier! Denne gangen gir vi unike bygninger fra forskjellige vinterbegivenheter, i tillegg til flere diamanter, forge poeng og skisser.

Utfordring 1. - 14. desember
  • Belønning: 2 Vinterspir valgsett (2 vinnere), 1000 Diamanter (1 vinner).
  • Vinnere: 3 vinnere, tilfeldig valgt (riktige svar kreves)
Utfordring 2. - 21. desember
  • Belønning: 2 Vintertogets vogner valgsett (2-vinnere), 100 Forge poeng (1-vinner).
  • Vinnere: 3 vinnere, tilfeldig valgt (riktige svar kreves)
Utfordring 3. - 28. desember
  • Belønning: 2 Vinterbakeri Oppgraderingssett (2 vinnere), 10 Skisser (1 vinnere)
  • Vinnere: 3 vinnere, tilfeldig valgt (riktige svar kreves)

Vinnerne vil bli bestemt av en loddtrekning mellom alle de riktige oppføringene innen slutten av hele konkurransen.

Opptakskrav og konkurranseregler

Opptakskrav:

Har du en spill- og forumkonto? Flott, det er nok til å delta. Hvis du ikke har en, kan du opprette spillkontoen din here and forum account here!

Konkurranseregler:

Du kan sende inn svarene dine på noen av våre tre utfordringer innen 4. januar kl 23:59 servertid. Etter det vil vårt supportteam sjekke svarene dine for å gi resultatene sammen med en liste over vinnere. Vennligst les nøye reglene for denne konkurransen:
  • Hver konto kan delta i konkurransen bare en gang.
  • Skulle du vinne en premie i konkurransen, kan den bare tildeles kontoen som vant.
  • Medlemmer av FOE-teamet kan ikke delta i denne konkurransen.
Har du bestemt deg allerede? Så, logg inn og send svarene dine nå! Også, hvis du ønsker å gi tilbakemelding om konkurransen, vær så snill click here.

Vennlig hilsen,
Ditt Forge of Empires-team
 

Vedlegg

  • Terms and Conditions - NG.pdf
    152,6 KB · Sett: 0
Sist redigert:

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
FAQ - Ofte stilte spørsmål

  • Hvorfor fikk jeg ingen belønninger etter å ha svart riktig?
    • For hver utfordring har vi et begrenset antall vinnere. Ved å gi det riktige svaret blir du med i en trekningen sammen med andre spillere for å snappe en av de tilgjengelige belønningene (vinnerne blir tilfeldig plukket).

  • Det er en annen utfordring tilgjengelig nå! Kan jeg fortsatt spille den forrige?
    • Ja! Vi lukker ikke tidligere utfordringer, noe som betyr at du kan spille den første utfordringen fra 14. desember til 4. januar kl 23:59, når hele konkurransen blir avsluttet.

  • Hvordan kan jeg sjekke resultatene for hver utfordring?
    • Resultatene og belønningene vil bli håndtert av vårt supportteam etter 4. januar 2021.

  • Hvorfor er en av utfordringene ikke tilgjengelig for meg?
    • Hver utfordring har en åpningsdato, noe som betyr at du må vente noen dager før de åpnes.

  • Kan jeg dele utfordringssvarene med klanvennene mine?
    • Dette er opp til deg, men sjansene dine for å hente belønningene blir redusert, ettersom vi får flere deltakere med riktige svar.

  • Jeg vil ikke at noen andre skal kopiere svarene mine! Er det virkelig trygt å sende det ved å klikke på det "DELTA" knappen?
    • Ja! Utfordringsforumene blir moderert, noe som betyr at deltakerne IKKE vil kunne se svarene fra andre spillere.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp