[Diskusjonstråd] Vinterevent

DeletedUser5

Guest
Ønsker du å diskutere vintereventen? Da er du i rett tråd!
Du finner annonseringen her.
 
Har aldri vært en problemstilling for meg tidligere, men.. Blir "dobbelt utbetaling" flyttet over til neste dag. eller er det nødvendig for meg å kjøpe nye stjerner for å få brukt den idag?
 

DeletedUser5

Guest
Har aldri vært en problemstilling for meg tidligere, men.. Blir "dobbelt utbetaling" flyttet over til neste dag. eller er det nødvendig for meg å kjøpe nye stjerner for å få brukt den idag?
Jeg tror den blir overført til neste dag. Syntes å huske at det er hva som skjedde med meg når jeg kom borti problemstillingen på beta. :)
 

DeletedUser1624

Guest
Syntes å huske ved tidligere vintereventer at man automatisk fikk 10 stjerner ved å trykke start for hver nye dag....men ikke denne gangen.
 

DeletedUser1975

Guest
Disse får man fra Rådhuset når man høster istedenfor.. ^_^
 

DeletedUser1624

Guest
La tilfeldigvis merke til det da, ja. Synd hvis man er i beite og har fortsatt mer enn 12 timer til høsting......
 

DeletedUser5

Guest
Syntes å huske ved tidligere vintereventer at man automatisk fikk 10 stjerner ved å trykke start for hver nye dag....men ikke denne gangen.
Korrekt, dette er nytt av året om man sammenligner med tidligere vintereventer. :) Det gjør jo at man litt lettere husker at man kan vinne stjerner og at man blir litt mer observant på vintereventen. :)
 
Det er vel den litt svakere varianten, som oppgraderer en bygning kun én tidsalder opp - slik at hvis du er i Moderne Tid og har et Konditori fra Tidlig Middelalder, vil et nivåsett ta det opp til Høymiddelalder, mens et fornyelsessett ville tatt det opp til Moderne Tid.
 

DeletedUser1975

Guest
Du kan spare kakene et sted tørt og kaldt til neste jul ?
Eller spis de opp nå.. HeHe ^_^
 
Topp