[Konkurranse] Vinter Konkurranse!

Hvilket design av bygningen liker du best?

  • Reinsdyr lysning

    Stemmer: 19 70,4%
  • Elg lysning

    Stemmer: 8 29,6%

  • Totalt antall stemmer
    27
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser2969

Guest
prewinter_contest_logo.png

Kjære Dronninger og Konger,

Takk for at du viser interesse for vår lille konkurranse! :)

Hvordan delta!
Det er ganske enkelt å delta i denne konkurransen. For det første må du ha en forumkonto. Når du har registrert, kan du poste på vårt forum og delta i konkurransen. For å gjøre det, vil vi at du tar en titt på bilde og velger hvem av de 2 som du synes er best:

prewinter_elk_moose_glade.jpg

Reinsdyr lysning - Elg lysning

Når du har bestemt deg:
1. Stem i undersøkelsen knyttet til denne posten.
2. Lag en ny post under med en Youtube musikk video som får deg i vinterstemning (første posten under er et eksempel).
3. Forklar hvorfor den får deg i vinterstemning :).
4. Husk at du ikke kopierer noen andres post!

Når avtemmingener slutt
Vi vil legge sammen alle avstemminger på alle marked og språkversjoner av Forge of Empires og den med mest stemmer vil bli implementert i Vinter eventen.
Alle spillere som deltok i avstemmingen og som postet en musikk video som beskrevet ovenfor vil være med trekningen. Vi vil da trekke tilfeldig deltaker (1 pr språkversjon) som vil få bygningen første dagen av vinter eventen :).
Vi vil også tilfeldig trekke 10 andre spillere som vil motta 200 Diamanter hver (premiene kan ikke doneres til andre spillere).
Spillere som gir sin stemme og ikke poster en musikk video, er ikke med i trekningen av premiene.
Vær vennlig og ikke bryt forumreglene når du poster! Upassende poster vil ikke bli tatt med i treningen.

Konkurransen vil avsluttes på Mandag. Vi vil annonsere resultatene og vinnere uken etter.

Husk å poste direkte i denne tråden før Mandag kl: 18:00 :).
Hvis du har spørsmål vedrørende konkurransen, bruk denne tråden!

Takk! :)

Ditt,
Forge of Empires Team
 

DeletedUser2969

Guest
(eksempel:)


Denne får meg i vinterstemning, fordi det er en kjent Julesang!
 

DeletedUser2218

Guest

Fordi kjæresten min elsker Jan Teigen og vi skal feire vår første jul sammen i år <3
 

DeletedUser3031

Guest

Er mange kjekke julesanger som skaper vinterstemning, men akkurat denne hadde jeg dilla på hele sist vinter, og det var denne som kom først i hodet mitt nå også :) Sang som gir både vinterstemning og man blir glad av den ;)
 

DeletedUser2535

Guest

Denne har jeg spilt når det nærmer seg jul hvert bidige år siste 10 åra!!! Episk stemning :D
 

DeletedUser3032

Guest

Reinsdyret Rudolf synget av Lemmy som var født på julaften, blir ikke mer julestemning enn det :)
 

DeletedUser2993

Guest

Denne gir meg en god og varm følelse i hele kroppen hver gang jeg hører den - perfekt for en vinterdag.
 

DeletedUser3037

Guest
Dette er en koselig julesang og passer til reinsdyr i lysning ;)
 

DeletedUser3038

Guest
Liker denne veldig godt. Gleder meg til jul allerede :)
 

DeletedUser3039

Guest

Denne sangen får meg i vinterstemning fordi jula er i vinteren, jeg hører den vært eneste flere ganger. Spesielt på julebord. :D:)
 

DeletedUser3008

Guest
  1. Fant ikke noen versjon med Wenche Myhre, men denne duger for å få meg i vinterstemning :)
 

DeletedUser3040

Guest
Denne sangen er noe av det fineste jeg hører før jul, spesielt på vei hjem til familien.
 

DeletedUser1274

Guest

2. Jeg syntes at Michael Bublé sin "It's beginning to look like christmas" maler et flott bilde på hvorfor julen oppleves så magisk :)
 

DeletedUser2948

Guest

Bing Crosby og The Andrew Sisters; sett på denne mens du vasker og pynter til jul, så vil julestemningen få deg til å synge og danse - selv mens du vasker toalettet :);):)
 

DeletedUser3041

Guest
Carol of the bells. Beste sang både orginal og remiks. Får meg alltid i julehumør!
 

DeletedUser3042

Guest

Tankene går rett tilbake til den gang en var barn og lå rett ut på bakken og lagde engler i snøen. Teksten er poetisk og er full av elementer en kan kjenne seg igjen i på en vinterdag. Hvem har vel ikke opplevd et iskyss og de dempede lydene som kommer av kraftig snøfall :)
 

DeletedUser2949

Guest

Slenger meg med på denne konkurransen med en "god gammel slager" fra gutta i Run DMC
Gøyalt med konkurranse igjen :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp