[Viktig] Vi søker medlemmer til Forge of Empires teamet

DeletedUser5

Guest
Vi søker medlemmer til Forge of Empires teamet

Hos Forge of Empires kan folk komme sammen både i spillet og i forumet, og her deles glede, spenning og utfordringer. Det er også et sted hvor uenigheter og uro av og til kan oppstå. For å sikre at vårt community drives på en best mulig måte, så har vi et Forge of Empires team. De er ansvarlige for å straffe regelbrudd, svare på spørsmål, organisere konkurranser, lede forumseksjoner eller spillverdener og mye mer!

Forge of Empires Norge teamet består av frivillige moderatorer/administratorer, som ofte fortsatt spiller aktivt, ledet av Community Manager. For å kunne gi best mulig kundebehandling og yte best mulig både gjennom support og på forum er vi alltid på utkikk etter nye hoder til vårt team. På disse sidene vil du finne all informasjon du trenger om Forge of Empries teamet, arbeidsoppgaver og hvordan du kan søke.

Akkurat nå er vi på ukikk etter flere nye personer til vårt team. Dette inkluderer både forum moderatorer og spilladministratorer. Det er bare å ta kontakt med meg via personlig melding her på forumet om det er spørsmål.

Du finner mer informasjon her.


Med vennlig hilsen,
Ole


OBS: Merk at tidligere søknader fra forumet ikke lengre er lagret, så har du søkt tidligere må du søke igjen om du fortsatt ønsker å bli med i vårt team.
 

DeletedUser

Guest
hva skal dere med moderatorer til forumet, er jo ingenting som skjer her da...
 

DeletedUser1857

Guest
Hvor mange timer i uken forventes det at en administrator skal jobbe?
 

DeletedUser5

Guest
For en spilladministrator er det snakk om litt hver dag. Mengde varierer jo med hvor mange henvendelser vi får samt hvilket område vedkommende jobber med. Skal jeg ta et gjett vil jeg si minst 15-30 minutter daglig i snitt. Noen dager kan være mindre, noen kan være mer.
 

DeletedUser1725

Guest
Hvor mange diamanter pr mnd er det snakk om? 15-30 min om dagen blir jo 8-15 timer pr mnd. Jeg for min del bruker ekstra diamanter, men kan like gjerne ta ett par timer overtid om det heller lønner seg ifht mengden fritid og diamanter man får.
 

DeletedUser

Guest
Regner med att dere trenger en meget tollmodig person ?
Så ikke det beskrevet i den linken ovenfor men det utelukker da meg ^^.

Er diplomatisk annlagdt på ett nivå dere ikke trenger, eks:
En god Diplomat, ber folk reise til en meget varm plass på en slik måte att de ser frem til turen.
Slike som meg, da velger folk og reise på egenhånd i stedet for og starte en "diskusjon" med meg.

Bortsett fra det synes jeg den linken godt kunne inneholdt info om litt mere info om hvilke gennerelle "kunnskaper" stillinger kreves, da dette er ett frivillig, dvs ulønnet arbeid.

Er det riktig att en som jobber med FOE har lov til og spille, så blir det "innhabilt" om vedkommende sitter på innside informasjon pga sitt fivillige arbeid.

Rett meg gjerne om det jeg beskriver er feil, men undrer sterkt på den biten.
 

DeletedUser1975

Guest
Tenk at det alt handler om betaling.!.
Hadde gjort jobben gratis jeg,
bruker mange timer om dagen både på spill og forum.
Frilansarbeider uten lønn er jeg.. ^_^
 

DeletedUser1975

Guest
Er det riktig att en som jobber med FOE har lov til og spille, så blir det "innhabilt" om vedkommende sitter på innside informasjon pga sitt fivillige arbeid.
Man kan muligens spille selv om man "jobber" her,
bør jo kunne skille på jobb og privatliv her som andre steder med ømfindtlig info.. HeHe
 

DeletedUser5

Guest
Hvor mange diamanter pr mnd er det snakk om? 15-30 min om dagen blir jo 8-15 timer pr mnd. Jeg for min del bruker ekstra diamanter, men kan like gjerne ta ett par timer overtid om det heller lønner seg ifht mengden fritid og diamanter man får.
Dette varierer med arbeidsmengde, men cirka 1000 diamanter per måned kan man godt si.

Er det riktig att en som jobber med FOE har lov til og spille, så blir det "innhabilt" om vedkommende sitter på innside informasjon pga sitt fivillige arbeid.
Det er nesten et krav for forum moderatorer og spilladministratorer at disse spiller aktivt, da for å yte god service er god kunnskap om spillet en nødvendighet. Når det er sagt, så administrerer en spilladministrator aldri samme verden som han selv spiller.
 

DeletedUser1725

Guest
Hmm for ca en timelønn får man jo 2k diamanter i spillet, så søker jeg blir det nok heller for moro skyld. Litt nysjerrig på jobbene. Men hva er veldig gode spillkunnskaper? Spiller veldig aktivt, rank 3 i brisgard og driver toppklanen der, ferdig forsket, osv. Men er jo ikke i nærheten av å huske alle oppdragene jeg har hatt og andre detaljer med spillet som begynner å bli en stund siden.
 

DeletedUser140

Guest
Hmm for ca en timelønn får man jo 2k diamanter i spillet, så søker jeg blir det nok heller for moro skyld. Litt nysjerrig på jobbene. Men hva er veldig gode spillkunnskaper? Spiller veldig aktivt, rank 3 i brisgard og driver toppklanen der, ferdig forsket, osv. Men er jo ikke i nærheten av å huske alle oppdragene jeg har hatt og andre detaljer med spillet som begynner å bli en stund siden.
Det er ingen krav at du som spilladministrator skal memorisere alle oppdragene. Gode spillkunnskaper vil si at du vet hvordan ulike ting fungerer, da det kan bli stilt spørsmål om hvordan en funksjon er i spillet. En spilladministrator vil alltid kunne se hva et oppdrag dreier seg om dersom man skal hjelpe en spiller med dette.

Jeg har nå arbeidet som supermoderator (kombinert spilladministrator og forum moderator) i vel over 3 måneder nå, og jeg anser gode spillkunnskaper som å forstå spilldynamikken nok til å bidra med hjelp til en spiller. Det er ingen krav om at du skal memorisere oppdrag, forskningsalternativer og lignende da spilladministratorer alltid kan sjekke opp i dette om en spiller ber om hjelp.

Om du føler at du har gode spillkunnskaper i form av at du mener du kan hjelpe spillere synes jeg du kan sende inn en søknad, og den vil bli vurdert.

Håper du forstår mer nå. =)
 

DeletedUser1975

Guest
Kan ikke jeg bli ansatt som QuiZ moderator da.?.
Siden dere skal ansette flere folk i manesjen tenkte jeg.?.
Krever ikke lønn og betaler gjerne premiene selv,
det gjør jeg jo uanZ men.. HeHe
Bare et forslag.. ^_^
 

DeletedUser5

Guest
Ønsker man å bli en del av Forge of Empires teamet må man, som nevnt i førstepost, søke her. :)
 

DeletedUser1975

Guest
Vi beklager, men du kom desverre ikke gjennom måløyet denne gang. Vi ønsker deg lykke til videre, og håper at du fortsatt vil være en ressurs for vårt community som spiller og aktiv deltaker.

Med vennlig hilsen,
Ole Martin
Community Manager

Vel da kan jeg vel bare utelukke den måten.. ^_^
 
Topp