Verden utilgjengelig

DeletedUser2041

Guest
Har alle problemet med at de ikke kommer inn på cirgard i dag?
Jeg får beskjed om at det for øyblikket ikke er mulig å logge inn til den verden, prøv igjen senere...
Har vært sånn i mange timer nå
 

DeletedUser

Guest
Har alle problemet med at de ikke kommer inn på cirgard i dag?
Jeg får beskjed om at det for øyblikket ikke er mulig å logge inn til den verden, prøv igjen senere...
Har vært sånn i mange timer nå


Jeg har heller ikke kommet inn der i ettermiddag, så har vært sånn i flere timer for meg også, kjenner andre som ikke kommer på, og andre som kommer inn helt fint, så aner ikke hva som skjer, annet en at sålenge dette er sånn så blir jeg vel plyndret sønder og sammen!!!
 

DeletedUser1285

Guest
Kom ikke inn tidligere selv. Men så kom jeg inn litt senere igjen, rundt kl 19. Men igjen så kommer jeg ikke inn igjen nå..
 

DeletedUser5

Guest
Jeg kan bekrefte at det er problemer med verdenen Cirgard. Det jobbes med å få løst problemet. Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte føre med seg.

EDIT 02:03 Problemet skal nå være løst, og det skal igjen være mulig å logge inn på Cirgard.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2591

Guest
Kommer heller ikke inn. Fint om vi får vite litt mer hva som skjer?
 

DeletedUser2426

Guest
Jeg kan bekrefte at det er problemer med verdenen Cirgard. Det jobbes med å få løst problemet. Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte føre med seg.

EDIT 02:03 Problemet skal nå være løst, og det skal igjen være mulig å logge inn på Cirgard.

Problemet er ikke løst, kommer fortsatt ikke inn :(
 

DeletedUser5

Guest
Vi beklager dette på det sterkeste. Vi skal ha klart å løse problemet klokken 11:16 i dag, og det skal igjen være mulig å logge på og spille som normalt.
 
Topp