Varer i klankassen

DeletedUser2852

Guest
Hei,

Dette spørsmålet har kommet før, men jeg kan ikke finne noe svar fra FOE!
Hva skal alle de varene som samler seg opp i klankassen fra arktisk fremtid og marinefremtid brukes til??

Håper FOE kan være så snill og gi meg en tilbakemelding på dette.

Klins
 

DeletedUser5

Guest
Disse kan brukes ukentlig til å låse opp nivåer i klanekspedisjonen. Annet enn det, er det vel ikke noe.
 
Og dermed ender større klaner med litt fartstid bak seg opp med titusener og hundretusener av varer i klankassen som ikke har noe som helst bruksområde. Mine klankasse-SBer alene legger inn 294 av hver marinefremtidsvare (1470 til sammen) i klankassen i uken. Det oppleves som en tanke tullete.
 

DeletedUser2852

Guest
Disse kan brukes ukentlig til å låse opp nivåer i klanekspedisjonen. Annet enn det, er det vel ikke noe.

Takk for svar Ole!

Jeg må vel si at jeg er enig med pengolodh_sc her. Det gir jo liten / ingen mening at man skal samle tusenvis på tusenvis av varer i klankassen med den hensikt å kun betale for å åpne nivåer på KE. Hva med å åpne muligheten for at man kan legge varer fra klankassen på markedet, slik at man som klan kan bytte til seg varer i andre tidsaldere? Helt sikkert noen utfordringer med dette....
 

DeletedUser5

Guest
hvorfor kommer det ingen kvk områder disse varene kan brukes på?
Begrunnelsen for at vi valgte å opprette et kontinent for alle tidsaldre, finner du her.

"Som dere kan se, er ikke dette en "Arktisk fremtid"-provins, men en provins hvor enheter fra alle tidsaldre kan brukes. Du har alternativet mellom å bruke enheter fra alle tidsaldre til å kjempe med, samt å plassere ut som forsvar. Du vil også kunne legge merke til at i klankassen kan man nå donere medaljer, og du vil også kunne se hvor mange medaljer som ligger der. Du kan ikke bruke varer på dette nye kartet - beleiringskostnaden, i tillegg til kostnaden for å plassere forsvarshærer, kan kun betales med medaljer. Videre er dette den siste provinsen vi planlegger å legge til KvK (selv om Arktisk fremtid ikke vil være det siste steget på teknologitreet).

Vi har valgt å gå for denne løsningen, da vi har observert at hovedaktiviteten i KvK alltid blir i den siste tidsalderen (noe som er naturlig). Dette vil også skje på denne nye delen av KvK: her vil du alltid kunne kjempe med de nyeste troppene som er tilgjengelig (om så det er fra arktisk fremtid eller senere tidsaldre). Så selv om du kan spille dermed enheter fra hvilken som helst tidsalder, vil du mest sannsynlig ikke være så suksessfull uten enheter fra den nyeste tidsalderen.

Vi håper at dere vil like å spille i denne nye provinsen!
"
 
Topp