Valhalla

DeletedUser1227

Guest
Klanen Valhalla søker aktive medlemmer!

Klanen har vært aktiv i noen uker nå å ligger foreløpig på rank 4.

Klanen er laget for å hjelpe hverandre med handler samt for det sosiale og det å møte nye mennesker!

PM Andhar for informasjon eller bare for en hyggelig prat.

Sees Ingame!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei Andhar!

Jeg synes dette spillet ser svært interessant ut og blir godt mulig over middels aktiv.

Hva vil det si helt konkret å være aktiv klanmedlem? Blir det klankriger o.l.?
 

DeletedUser

Guest
Hei Andhar!

Jeg synes dette spillet ser svært interessant ut og blir godt mulig over middels aktiv.

Hva vil det si helt konkret å være aktiv klanmedlem? Blir det klankriger o.l.?

God morgen!

Å være "aktiv klanmedlem" betyr som regel at man skal vokse i poeng, være aktiv på klan/allianse forumet, hjelpe(motivere og/eller polere) andre klanmedlemmers bygninger eller monumenter, og selvfølgelig hjelpe andre medlemmer om de blir angrepet ved å angripe angriperen. (Det alle klaner søker etter, generelt)

Håper svaret hjalp!

Mvh,
Carma
 

DeletedUser1335

Guest
Heisann.
Jeg vil gjerne bli medlem av en klan, og da er jo Valhalla det logiske valget :)
Jeg begynte nettopp å spille, men vet at dette er den typen spill jeg liker så jeg kommer nok til å være veldig aktiv (så lenge jeg har tilgang på en pc med nett)

Håper jeg får være med :)
 

DeletedUser1350

Guest
Hei

Jeg er en ny spiller, og kunne gjerne tenkt meg å være med i klanen. Jeg er akkuratt kommet meg til slutten av bronsealder, så jeg er nok langt bak dere. Håper på en snarlig og positiv tilbakemelding.

Mvh

Christian / Vorzava
 

DeletedUser1435

Guest
Joiner gjerne. Den klanen jeg er med i nå er litt slapp!
 

DeletedUser1553

Guest
Jeg vil gjerne bli med i Valhalla. Jeg begynte å spille for en uke siden og er i jernalderen, og kunne trengt en klan for å gjøre handler osv. Jeg er sntm87 i spillet også.
 

DeletedUser

Guest
Hei.
Jeg joiner gjerne deres klan, jeg har straks kommet meg inn i jernalder :)
 
Topp