Ukentlig konkurranse

Først av alt, eg er usikker på om denne tråden hører hjemme på dette forumet eller det med forslag og kritikk..

Det til side, det eg foreslår er å innføre ukentlige konkurranser ala det vi hadde for advent. Forhåpentligvis vil det øke engasjementet og deltakelsen her på forumet (og gi oss en sjanse til å skaffe diamanter).

Høres det ut som ide som er verdt å se nærmere på?
 

DeletedUser5

Guest
Vi har en viss mengde diamanter som jeg gir ut hver måned. Vi kjører ikke på med ukentlige konkurranser, men (minst) en konkurranse hver måned er å regne med. ;)
 

DeletedUser

Guest
Innogames vil at folk skal kjøpe diamanter så de tjener penger, om dette forslaget blir utført selger de færre diamanter og tjener mindre penger.
Om det blir ukentlig konkuranse blir det i såfall færre diamanter i pott.
 
En kynisk tanke der, men eg har ikke tenkt å motsi deg noe særlig ;) Likevel tror eg det er økonomiske hensyn som kan brukes for å argumentere for et annet syn. Spesielt på lang sikt.

Det til side, det har gått en måned siden sist konkurranse og eg kan fortsatt ikke se noen ny.. Vil ledelsen ha ordet nå? ^^
 
Sist redigert:

DeletedUser5

Guest
Sist konkurranse avsluttet litt over en uke siden (Konkurransen relatert til Cirgard sin åpning). ;)
 
Topp