Turnering.

DeletedUser1393

Guest
Hei folkens håper det er noen som kan svare meg. Det jeg lurer på er hva skjer med at jeg ikke får poeng når jeg sloss i PVP-turnering? Jeg er oppført i turneringen, og jeg er for øyeblikket nr 4 i turneringen. Den første dagen fikk jeg poeng når jeg sloss mot andre som var med i turneringen, men på dag nr 2 i turneringen får jeg ikke lengre poeng for alle motstanderne jeg har slått. Dette er jo kjempekjipt siden det betyr at jeg mister muligheten til å ekspandere. Kan nevne at vi snakker om jernalder turneringen, og min egen hypotese er at jeg har for bra teknologi til å kunne kjempe i denne turneringen ?(har nå fått leiesoldater, og riddere)
 

DeletedUser5

Guest
For å få poeng i PvP-turneringen for jernalderen, må du kun bruke tropper for jernalderen eller tidligere. Det er nok her problemet ditt ligger. =)

Dette er også likt for alle andre PvP-turneringer.
 

DeletedUser1393

Guest
Okei, tusen takk for svar, TrAnxZ, men for å avklare. Betyr dette at hvis du techer tropper over jernalder betyr det at du er automatisk eksludert fra turneringer i denne "epoken" eller kan du fortsette ved å bruke jernalderstyrker? altså Legionærer, og fotsoldater. Selv om du har middelalder soldater?
 

DeletedUser5

Guest
Du blir på ingen måte ekskludert. Du kan fortsatt delta i Jernalder turneringen, selv om du også deltar i en PvP-turnering for en senere tidsalder. =)
 
Topp