To spørsmål rundt PvP

DeletedUser

Guest
Er ganske ny i spillet, og fant ikke noen andre poster som forklarte dette.

1. Burde ikke PvP tårn bare telle kamper hvor spillere har slåss mot hverandre?
Sånn som den er nå viser den jo alle kamper som alle i nabolaget har gjort, inklusivt de som skjer i provinser.

2. Hva er fordelene ved å angripe en annen person?
Har lest at du kan ta kontroll over ressursene dems til de logger på, men de 2 gangene jeg har angrepet noen har jeg ikke fått sjansen til dette. Første gangen hadde jeg en handling som het Saboter, men den kunne jeg ikke trykke på. Andre gangen fikk jeg bare de vanlige handlingene som Motiver og finpuss. Jeg angrep han ikke for å hjelpe han:huh:

Er begge disse bugs i spillet? Eller er det jeg som ikke har fått med meg noe?
 

DeletedUser

Guest
Ja, dette må være en bug. Har slitt med det samme selv. Da kan du refreshe og gå inn på spiller igjen, da kommer det opp riktig knapp.... Om det ikke er noe å sabotere kan du vente til senere. Dermed kan du angripe når det passer deg og få med deg det som du får mest verdi for senere. Vel og merke om spiller er aktiv. Om spiller ikke er aktiv i spillet kan det hende det ikke er noe å hente av verdi, annet enn poengene du får i kampen.
 

DeletedUser20

Guest
1: Det som skjer i provinsene får du jo akkurat like mye poeng som alle andre, vel og merke med mindre du handler deg til provinser. Jeg syntes det er perfekt akkurat som det nå når det kommer til den saken.

2:painkiller forklarer det godt her, når du får "motiver og finpuss" tar du bare å refresher så skal den fungere igjen, jeg vil anbefale deg å plyndre på det sterkeste, som regel får du gullmynter fra hus og lignende, men innimellom får du gullklumper som forsyninger eller til og med varer.
 

DeletedUser

Guest
Ok, takk for svaret!
Et spørsmål til;

Er det noen tidsgrense på hvor lenge jeg kan vente før jeg plyndrer? Eller er det 24T som med de andre handlingene?
Jeg fikk ivertfall plyndra nå, 2 timer senere.

"Edit"
Altså etter at jeg allerede har angrepet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har 24 timer å plyndre på, så om du er aktiv kan du gå inn på en spiller så mange ganger du vil for å sjekke om det er noe tilgjengelig.
 
Topp