[Forslag] Tidspunkt for avregning

DeletedUser2476

Guest
I GvG avregnes det nå daglig kl 20.00. Dermed skjer det meste av aktiv kriging fra kl 20.00 - 20.30. For mange (småbarnsforeldre, for folk som jobber sent) kan det være litt kronglete ift IRL.

Mitt Forslag. Hvis det er teknisk mulig, så flytte tidspunktet for avregning til kl 21.00.
 

DeletedUser3156

Guest
Støttes!
Gjør det mulig for flere å delta i en viktig del av spillet! :)
 

DeletedUser3079

Guest
Støttes!
2100 ville være betydelig mer familievennlig.
 
Dette støttes her fullt ut. Vil for mange være et mye bedre tidspunkt å ha maktoppdateringen. For oss som er i jobb og har famile må ofte mye ordnes og det er ikke alltid en får avsluttet til normal arbeidstid i tillegg så må en jo ha middag og ting må handles. Da er vil kl 2100 være et mye mere gunstig tidspunkt og det vil føre til mange flere kan delta og en enda mere rettferdig krig etter oppdateringen
 

DeletedUser2901

Guest
Støttes - for meg er kl. 2000 trim på tredemølla :)

For de som lurte..... dette er det gamle navnet mitt i spillet, nå heter jeg Rogelio den gamle.....
 

DeletedUser3149

Guest
Jeg er er helt enig med Papie.
Det er en ganske etablert gruppe spillere som spiller dette spillet, og da er det greit å kunne bli ferdig med legging av unger etc..
 

DeletedUser3055

Guest
Støtter en endring men 2100 er like dårlig som 2000, 2200 ville vært greit, evt 1800.
 
Det er mange småbarnsforeldre som spiller FoE, kl 20 er midt i leggetiden. Støtter forslaget om flytting av oppdatering til kl 21 da flere vil kunne være med da
 

DeletedUser2869

Guest
Støtter.
Men samtidig kommer med et annet SUPER forslag som sikkert ikke er like lett og få til.

Isteden for at det er et spesifikt klokkeslett alt skjer, så synes jeg at F.eks avregningen kan være 21.00 eller 20.00.
MEN at denne ikke har noe og si for når skjoldet for ny erobret sektorer går ned. :)
Beregningen kun beregner alt som tilhører klanene på det aktuele tidspunktet (med skjold og uten)

SÅ når en klan tar en sektor så får den sektoren skjold i 24 timer, uavhengig om når den daglige beregningen er.

Dette vill lage mye mer spenning rundt GvG. og gjøre at krigingen vill bli sprett utover hele døgnet.
 

DeletedUser3055

Guest
Støtter.
Men samtidig kommer med et annet SUPER forslag som sikkert ikke er like lett og få til.

Isteden for at det er et spesifikt klokkeslett alt skjer, så synes jeg at F.eks avregningen kan være 21.00 eller 20.00.
MEN at denne ikke har noe og si for når skjoldet for ny erobret sektorer går ned. :)
Beregningen kun beregner alt som tilhører klanene på det aktuele tidspunktet (med skjold og uten)

SÅ når en klan tar en sektor så får den sektoren skjold i 24 timer, uavhengig om når den daglige beregningen er.

Dette vill lage mye mer spenning rundt GvG. og gjøre at krigingen vill bli sprett utover hele døgnet.
Beste forslaget!!!
 
Topp