Tid på forge poeng

DeletedUser2731

Guest
Hei.
Jeg håper jeg ikke har gått glipp av noe åpenbart, men har stusset over at rundt midnatt så tar det mer enn en time å få forge poeng? Da jeg først la merke til det tok det 1h6m, nå i kveld tok det 1h30m. Hva er grunnen til det?



Mvh
Yxin
 

DeletedUser2731

Guest
Det vanlige er at nedtelleren regner minutter og sekunder, noen ganger er det timer og minutter...

Ja stemmer det. Skal se om jeg får sjekket om det faktisk tar så lang tid eller om den eventuelt retter seg inn etter hvert.
 

DeletedUser2731

Guest
Dette skjedde akkurat nå: Jeg hadde et forge point som jeg skulle bruke, samtidig som det neste skulle komme om 1m13s. I det jeg setter forge pointet endrer klokka seg til 1h13m. Der teller den ned nå, med minutter istedenfor sekunder og èn time istedenfor ett minutt! Hvorfor skjer dette FoE team?
 

DeletedUser2677

Guest
Har hatt dette i over en uke nå. Og jeg har sendt inn ticket på det. Skjer stadig vekk, har sett det daglig i både arvahall og brisgard.
Har fått noen kjipe svar, at siden de ikke klarer å reprodusere feilen, må problemet være på min PC. Har fått tre konkrete forsag til løsning: Tømme cache, bytte nettleser, bytte PC.
To første er greit nok, men bytte PC???
Og det har ikke hjulpet en dritt...

Min invending, at nedtelleren må ha en programeringsfeil, siden det overhodet er mulig at den kan telle i 120 min istedet for 60 min - blir elegant overhørt.

Godt å se det er fler enn meg med problemet, kanskje det faktisk blir tatt tak i nå.
 

DeletedUser2677

Guest
For meg er det blitt så ille nå, at for en time siden mistet jeg FP i arvahall og cirgaard samtidig. Og nå er det i arvahall og brisgard.
Jeg har altså mistet 4 FP i løpet av en drøy time.

Og jeg har prøvd alle tre løsningsforslag: Tømt cache (igjen og igjen), ny nettleser, og ny PC.
 

DeletedUser2731

Guest
For meg er det blitt så ille nå, at for en time siden mistet jeg FP i arvahall og cirgaard samtidig. Og nå er det i arvahall og brisgard.
Jeg har altså mistet 4 FP i løpet av en drøy time.

Og jeg har prøvd alle tre løsningsforslag: Tømt cache (igjen og igjen), ny nettleser, og ny PC.


Hos meg ser det ut til at disse tapene skjer når jeg bruker forge point eller samler inn ting og det er igjen under 2 minutter til neste forge point på klokka. Da slutter sekundene å tikke og blir minutter. Har så langt i dag ikke fått problemer, men jeg gjør heller ingenting i byen når det er igjen under 2 minutter. Utrolig surt å miste forge point på denne måten. Dette må være en relativt ny bug, for jeg har ikke vært borti den før nå i det siste.
 

DeletedUser2677

Guest
Jeg er nok ikke så heldig, klokka har endret seg når det har vært 58 minutter igjen. Jeg har også prøvd å følge med på om det kan være et mønster i hva jeg gjør - en trigger - men det har jeg desverre ikke funnet. Jeg tror feilen kom med oppdatering 1.39 den 18. november. Sendte ticket på det den 20. november. Jeg vil anta at jeg mister ca 4 FP hver dag i i hver av de tre verdene, så tapene mine er veldig store :-(

Edit:
Antar du tror det er mindre enn to minutter igjen fordi du ikke holder musepekeren over FP ruta. Så når du ser 1:16, tipper jeg det er 1 time 16 minutter.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp