SABOTASJEKLAN "En bra gjeng"

DeletedUser2411

Guest
Nå har vaice dannet en ny sabotasjeklan kalt "en bra gjeng". Det er akkurat det motsatte og gjør det han kan for kun å sabotere! Hvor langt kan en gå før man blir ekskludert fra spillet? Er kun få mnd siden han gjorde akkurat det samme, og fikk spillere som har holdt på i årevis til å slutte! Kan da ikke være meningen at en spiller skal få anledning til å ødelegge spillet på denne måten
 

DeletedUser1871

Guest
Nå har vaice dannet en ny sabotasjeklan kalt "en bra gjeng". Det er akkurat det motsatte og gjør det han kan for kun å sabotere! Hvor langt kan en gå før man blir ekskludert fra spillet? Er kun få mnd siden han gjorde akkurat det samme, og fikk spillere som har holdt på i årevis til å slutte! Kan da ikke være meningen at en spiller skal få anledning til å ødelegge spillet på denne måten

Hei mats the forge.
Først vil jeg si at jeg av prinsipp er enig i at sabotasjeklaner/enmannsklaner er "feil" måte å krige på.Det er feigt,ødeleggende for spillgleden og nedbrytende for samholdet ved strategi og bygging i fellesskap(som jo burde være hele meningen med "klan"kriger).Bruk av slikt vitner kun om at en klan ikke har kvalitet nok til å krige rederlig.Jeg har selv nevnt dette for support,og fikk som svar at det ikke er noe forbud.Hittil.
Men nok om det,nå litt faktaopplysninger til deg,fra mitt ståsted:
-Siden FoE introduserte klankrigene har Ragnarok vert den eneste toppklanen som inntil nylig har latt være å bruke sabotasje.Både warriors,mod,shadows og forsaken heroes har sendt toppspillere ut solo og sabotert oss.Dette er gjort uprovosert og utelukkende fordi man ikke har vert sterk nok/god nok som klan,til å forsvare seg.
-Uten sabotasje hadde Ragnarok vert desidert nummer 1. både globalt og de 4-5 høyeste alderne.
-Det er meg revnende likegyldig om dem som har sabotert i ettererkant "ikke husker" at de har gjort det.
-Det nytter heller ikke å komme til meg og si "jammen den som saboterte er ikke medlem lenger".Snarere burde heller lederne være voksne nok til å ta ansvar for gjengen sin og bøte på skaden
-Hadde jeg ikke vert grunnlegger/klaneder ,og dermed har mye annet å gjøre,så hadde jeg selv laget ennmansklan og filleristet hele kostebinderiet,inkludert din klan forsaken.Jeg er imot slikt,men det dere har gjort,har dere gjort,enten det var igår eller ifjor.

Så tipset er til sabotører:Bli voksen,kutt ut sabotasjen,og gjør opp for dere.

Ha en fin dag.
-
-
 

DeletedUser2902

Guest
Mektig drittlei av alt dette soloklanstyret .. "en bra gjeng" ..pokker heller ... Jeg ♦kommer etterhvert til å bare gi F... i FOE, men kommer innom med en soloklan og raserer solistenes tilhørige klans sektorer før jeg gir meg, det vil ikke pent. og LHS, det har vært solister i klaner jeg også har vært i ... men gikk lang tid før jeg forstod hvorfor folk forsvant i en ukes tid. Men har tatt avstand fra dette hele tiden, jeg har vært ekstremt aktiv i GvG .. alle aldre ... med varer og kriger .. for så å få dette rasert av en idiot eller flere. Paybacktime .. Og jeg har aldri vært med på dette enmannsklanopplegget ... men så lenge ingen glemmer ...restarter .. eller hva som til .. så velger jeg å gi meg helt
 

DeletedUser2364

Guest
GvG er det vel ingen som tar seriøst lenger, den har jo blitt brukt av enkeltspillere (soloklaner) kun for å samle jukse poeng i lang lang tid.
Åsså er det jo slike spillere som Vaice som mener de skal bestemme over hele GvG og går utelukkende etter andre klaner for å sabotere, hadde han holdt seg unna MoD så hadde det vel vært litt mere normale tilstander i GvG også regner jeg med. Vaice har vel angrepet både Mjølner og Shadows også. Vi er så vant med det at vi bare sitter å venter til neste gang, det positive er jo at vi får kriga litt så ikke soldatene støver ned.
Merkelig få som angriper byen min for å samle poeng på ærlig vis (der skal LHS ha skryt for han er den eneste som gidder i nabolaget mitt)

Gjør ikke FOE noe med regelverket i GvG så tror jeg ikke det er mange som gidder å spille lenger, nystartede klaner burde jo ikke fått kriget før det hadde gått minst 1 mnd og antall medlemmer burde vært minimum 10-20 og varebehovet burde vært mye høyere for de første sektorene og tilsvarende lavere for de siste, ja kanskje lik pris for alle men totalt sett like dyrt.


Jammen meg godt de virkelige verdenen ikke er like seriøs som GvG er for noen.
 

DeletedUser2591

Guest
GvG er det vel ingen som tar seriøst lenger, den har jo blitt brukt av enkeltspillere (soloklaner) kun for å samle jukse poeng i lang lang tid.
Åsså er det jo slike spillere som Vaice som mener de skal bestemme over hele GvG og går utelukkende etter andre klaner for å sabotere, hadde han holdt seg unna MoD så hadde det vel vært litt mere normale tilstander i GvG også regner jeg med. Vaice har vel angrepet både Mjølner og Shadows også. Vi er så vant med det at vi bare sitter å venter til neste gang, det positive er jo at vi får kriga litt så ikke soldatene støver ned.
Merkelig få som angriper byen min for å samle poeng på ærlig vis (der skal LHS ha skryt for han er den eneste som gidder i nabolaget mitt)

Gjør ikke FOE noe med regelverket i GvG så tror jeg ikke det er mange som gidder å spille lenger, nystartede klaner burde jo ikke fått kriget før det hadde gått minst 1 mnd og antall medlemmer burde vært minimum 10-20 og varebehovet burde vært mye høyere for de første sektorene og tilsvarende lavere for de siste, ja kanskje lik pris for alle men totalt sett like dyrt.


Jammen meg godt de virkelige verdenen ikke er like seriøs som GvG er for noen.
Du er vel inne på noe her, alle klaner som nærmet seg toppen, ble vel omtrent massakrert av sånne soloklaner som dukket opp. Forstår at en blir oppgitt og lei da kostnadene med å ta igjen en sektor som soloklanen skaffet seg billig kunne bli ganske høy etterhvert. Registrer klaner som blir utsatt for sånne raid fra vaice og andre, men for noen så handler det vel mest om at de har resignert i forhold til GvG og hvordan det fungerer nå og sitter og venter på hva som skjer ved neste korsvei(oppdatering)
 

DeletedUser

Guest
Sjøner ikke problemet, om alle er i mot solo klaner så er det soleklart hvordan bli kvit de enkelt og greit solidarisk knus klanen som gjør det.
Allle klaner som kvir seg for dette er hyklere.
Så da er jo spørsmålet hvofor er ingen vilig til å gi seg.
Så morsomt, det er exstremt enkelt å bli kvitt dette men ingen er vilig til å gjøre dett. Hvofor det er jont intresangt spørsmål.

Og hvofor du som klager er en som gjør nøyaktig din egen dårlige filosofi å angrip sjofelt selv er også noe som er intresangt
 

DeletedUser2591

Guest
Sjøner ikke problemet, om alle er i mot solo klaner så er det soleklart hvordan bli kvit de enkelt og greit solidarisk knus klanen som gjør det.
Allle klaner som kvir seg for dette er hyklere.
Så da er jo spørsmålet hvofor er ingen vilig til å gi seg.
Så morsomt, det er exstremt enkelt å bli kvitt dette men ingen er vilig til å gjøre dett. Hvofor det er jont intresangt spørsmål.

Og hvofor du som klager er en som gjør nøyaktig din egen dårlige filosofi å angrip sjofelt selv er også noe som er intresangt

Regner med det er meg du mner? Skjønner ikke hva du mener da jeg vel ikke klaget, men kometerte et annet innlegg. Er ikke solo. Nå var klanen jeg er medlem av, en av de klanene som ble høvlet over av soloklaner som kunne gå inn billig og ødelegge. Mange av de soloklanene var medlemmer i store klaner som gikk ut av sin klan kun med en hensikt å ødelegge. GvG er blitt bare dårligere og dårligere og det hadde ingen hensikt å prøve å bygge seg opp og etablere seg med å holde store områder lenger. Når da og enkelte klaner har både søster/datter, gud vet hva klaner i tillegg hvor medlemer, spesielt de med litt størrelse og høye bonuser drev og hoppet mellom klanene med den hensikt å ødelegge andre så er vel resultatet gitt? Da endres måten å spille på. Hvorfor ingen andre tørr eller vil utfordre de aller største klanene på GvG kartet kan en jo undres over.

PD! Knus klanen skriver du, det er vel lettere sagt en gjort? En soloklan som kommer billig inn, gjør hærverk, slettes, lage ny soloklan som kommer billig inn, mer hærverk. Hvordan knuse den?
 

DeletedUser2411

Guest
Vil poengtere at en klan er ikke en klan med et medlem, da er det kun en spiller!! Må vitterligen fler enn en for å være klan! Her må FoE åpne øya!
Blir for dumt når en 1 stk. kan kan ødelegge spillet. De som tviler; se definasjon på klan... ( soloklan; dette ordet har aldri noen gang vært funnet på før i Foe)
 

DeletedUser2411

Guest
En annen ting; lurer på alder på enkelte spillere, da skrivekunnskapene ligger på førskolestadiet! Hvis en norsk person har så dårlig kunnskap, bør en få igjen skolepengene. Blir flau på andres vegne av å ikke kunne skrive annet enn det du lærer i barnehagen!
 

DeletedUser2591

Guest
En annen ting; lurer på alder på enkelte spillere, da skrivekunnskapene ligger på førskolestadiet! Hvis en norsk person har så dårlig kunnskap, bør en få igjen skolepengene. Blir flau på andres vegne av å ikke kunne skrive annet enn det du lærer i barnehagen!

Nå skal vel de som evt har dysleksi også få lov å spille. :)

Man ja, ellers enig, det må være et vist minimum av spillere sammen for å kunne kalle seg klan, ergo solospillere har ingen ting på GvG kartet å gjøre. Selvfølgelig skal små og nye klaner ha muligheter til å kjempe seg inn, men da mener jeg en klan.
 

DeletedUser1881

Guest
GvG er det vel ingen som tar seriøst lenger, den har jo blitt brukt av enkeltspillere (soloklaner) kun for å samle jukse poeng i lang lang tid.
Åsså er det jo slike spillere som Vaice som mener de skal bestemme over hele GvG og går utelukkende etter andre klaner for å sabotere, hadde han holdt seg unna MoD så hadde det vel vært litt mere normale tilstander i GvG også regner jeg med. Vaice har vel angrepet både Mjølner og Shadows også. Vi er så vant med det at vi bare sitter å venter til neste gang, det positive er jo at vi får kriga litt så ikke soldatene støver ned.
Merkelig få som angriper byen min for å samle poeng på ærlig vis (der skal LHS ha skryt for han er den eneste som gidder i nabolaget mitt)

Gjør ikke FOE noe med regelverket i GvG så tror jeg ikke det er mange som gidder å spille lenger, nystartede klaner burde jo ikke fått kriget før det hadde gått minst 1 mnd og antall medlemmer burde vært minimum 10-20 og varebehovet burde vært mye høyere for de første sektorene og tilsvarende lavere for de siste, ja kanskje lik pris for alle men totalt sett like dyrt.


Jammen meg godt de virkelige verdenen ikke er like seriøs som GvG er for noen.


er enig med dette
 

DeletedUser

Guest
Vet at min far ble betraktet som dum på skolen en gang tilbake på 50 tallet, P.g dysleksi. Men finner det veldig skremendes at man slitter med dette 66 år senere når man liksom skal være mer opplyst om slikt. (Heldig vis sier det mer om personen som beklager seg en den ordblind i dag skulle man tro)

Hadde man under oppdatering at en klan må ha minst 10 spillere for å delta i GvG, så hadde kansje dette hjulpet langt på vei.

Kjære Kaarg takker for støtte og Nei det var ikke deg eg snaket om, ser på deinne handlinger som mer gentleman krigføring.
Var Mats the Forge eg henviste til :)
 

DeletedUser

Guest
En annen ting; lurer på alder på enkelte spillere, da skrivekunnskapene ligger på førskolestadiet! Hvis en norsk person har så dårlig kunnskap, bør en få igjen skolepengene. Blir flau på andres vegne av å ikke kunne skrive annet enn det du lærer i barnehagen!

Vet ikke hvor gamal du er, men i min tid så lærte man om dysleksi(ordblinhet) alerede på barneskolen.
Normale intellektuelle mennesker klarer utmerket å lese setninger som inneholder opp till 30% feil, så eg sjøner ikke helt problemet ditt.

P.s til din opplysning så er den norske skolegang fra 1 til 9 gratis . Så tilbake betaling av Kr 0 er Kr 0, så teknisk sett så har eg vel fåt min tilbakebetaling ;)
 

DeletedUser

Guest
PD! Knus klanen skriver du, det er vel lettere sagt en gjort? En soloklan som kommer billig inn, gjør hærverk, slettes, lage ny soloklan som kommer billig inn, mer hærverk. Hvordan knuse den?

Nå var det ikke enmansklaner eg tenkte på, men et felles angrep på klaner som bruker enmansklaner :)
 

DeletedUser1881

Guest
Vet ikke hvor gamal du er, men i min tid så lærte man om dysleksi(ordblinhet) alerede på barneskolen.
Normale intellektuelle mennesker klarer utmerket å lese setninger som inneholder opp till 30% feil, så eg sjøner ikke helt problemet ditt.

P.s til din opplysning så er den norske skolegang fra 1 til 9 gratis . Så tilbake betaling av Kr 0 er Kr 0, så teknisk sett så har eg vel fåt min tilbakebetaling ;)

så du " sjøner" ikke problemet?
og til Din opplysning så er den norske skolegangen fra 1-10 klasse gratis,
 

DeletedUser

Guest
1. Sjøner, bergensk dialekt for forstår ikke i denne samensetningen.
2. 1-9 år. Om du plusser å det enne året som blir 10, så snak med faren din. Han vil forklare det til deg.
 

DeletedUser

Guest
For å ikke være diskrimeneredes for de som ikke har en far.
1-9 år betyr at eg er så gamal at den gang eg gikk på skolen så hadde vi ikke 10 år på skole. Med andre or du er en så baby unge i forsjelen til meg at du faktisk ikke viste at dette.
Noe som sletest ikke er negativt mot deg.
Men heller beviser hvor ubrukelig det siste året på skole faktisk er....
 

DeletedUser

Guest
Hvilket komplett narsistisk pesudiank meneske art består du av når hjernen din kun består av egeninteresse psykisk neruativ selvrefleksjon, som stopper opp ved pupillene dine. Og dinne små grå består av selvrefeklasjon på gymmen .
Du får ikke mindre reflekterte menesker når man ikke klarer disse enkle tre trinnene når man leser andres meldinger.
1 dyslektiker.
2 utlending
3. Dritings.
Om du ikke husker dise tre enkle reglene før du klager. Så venligst gi tastaturet til en av disse sub-intene
1. Skjipanser .
2. Gris( ikke menneskelig en)
3. Viklet som helst pattedyr etter egent valg(bortset fra deg selv)

Vær stolt for du har nå enne og aleine mot bevist bibelen og har ene og aleine overbevist menneskeheten om at vi faktisk stammer fra apene.
Gratulere kjære nedntaler !!!
 

DeletedUser1881

Guest
For å ikke være diskrimeneredes for de som ikke har en far.
1-9 år betyr at eg er så gamal at den gang eg gikk på skolen så hadde vi ikke 10 år på skole. Med andre or du er en så baby unge i forsjelen til meg at du faktisk ikke viste at dette.
Noe som sletest ikke er negativt mot deg.
Men heller beviser hvor ubrukelig det siste året på skole faktisk er....

skal du snakke dialekt så får du snakke dialekt hele veien, jeg gikk og på skolen før reform 94, kanskje er det så lenge siden du har gått på skole at du kanskje har glemt din grammatikk?
ville bare påpeke dine egne feil, og du kan vel selv lese hva du skrev feil i denne posten, siden du kritiserte andre,

OG eg e også fra Bergen. foreslår heller at du har en prat med din far om hvorfor han ikke lot deg gå om igjen et år :) så hadde du hatt 10 år du også,og kanskje da lært å huske din grammatikk :)
 

DeletedUser1881

Guest
Hvilket komplett narsistisk pesudiank meneske art består du av når hjernen din kun består av egeninteresse psykisk neruativ selvrefleksjon, som stopper opp ved pupillene dine. Og dinne små grå består av selvrefeklasjon på gymmen .
Du får ikke mindre reflekterte menesker når man ikke klarer disse enkle tre trinnene når man leser andres meldinger.
1 dyslektiker.
2 utlending
3. Dritings.
Om du ikke husker dise tre enkle reglene før du klager. Så venligst gi tastaturet til en av disse sub-intene
1. Skjipanser .
2. Gris( ikke menneskelig en)
3. Viklet som helst pattedyr etter egent valg(bortset fra deg selv)

Vær stolt for du har nå enne og aleine mot bevist bibelen og har ene og aleine overbevist menneskeheten om at vi faktisk stammer fra apene.
Gratulere kjære nedntaler !!!

hadde jeg vist du var et nett troll så hadde eg kanskje aldri giddet og svart deg :) haha kan ikke annet enn og le av den elendige skrivemåten din :)
 
Topp