Søker venner i spillet

DeletedUser2792

Guest
Som nevnt i tittel, jeg søker venner til å gi hjelp til og få hjelp fra.

Spillet blir mye hyggeligere om vi spiller sammen, og jeg er relativt nettop begynt (1mnd siden) og trenger flere venner på min venneliste som jeg kan gi hjelp til og få hjelp fra. Hyggelig om du sender meg en venneforespørsel. Jeg er aktiv hver dag og vil polere eller motivere en av dine bygninger hver eneste dag.

For å sende meg en forespørsel trykker du på global i spillet, og velger global rangering. Der trykker du på søk etter spiller og søker meg opp med navn: "frysses" (uten ") og legger meg til som venn :)

Andre som også ønsker flere venner, dere må gjerne skrive inn nicket deres i postene under her.

Snakkes
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2792

Guest
flere har lagt meg til og det er kjempe koslig. Jeg ønsker enda flere venner inni spillet så dere må ikke nøle med å legge meg til. Oppfordrer også andre som evnt ønsker flere venner å skrive inn spillnavnet sitt i kommentarpost slik at de som leser det kan legge deg til. Det hjelper for å bedre egen og andres fremgang i spillet å ha venner å hjelpe samt få hjelp fra. Legger inn mitt eget spillnavn i 3post som eksempel på hvordan dere kan fortsette nedover.
(måtte ha minst 10 bokstaver og derfor måtte eg skrive spillnavn: forran for at posten skulle bli godkjent.)
 

DeletedUser2801

Guest
Så hyggelig! Jeg er veldig ny i spillet, startet for bare 5 dager siden men er aktiv hver dag!
Søker også venner, og polerer og pusser hver dag :)

Legg meg gjerne til: Isabell96
 

DeletedUser2830

Guest
Spillernavn: The stig.

Polerer/Motiverer daglig :)

Aktiv spiller som ønsker flere venner :)
 

DeletedUser2864

Guest
Spillernavn: Rahila den mektige

Polerer/motiverer daglig.
 

DeletedUser2888

Guest
Spillernavn: Punisher

Verden: Cirgard
Polerer/motiverer daglig. Aktiv spiller
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser2901

Guest
Jeg er ute etter flere personer som gir bistand så og si hver dag. Send meg en venneforespørsel.
Cordelia den jaktglade 6. Egentlig i alle 3 verdener.
 

DeletedUser2881

Guest
Appolonia den stolte 4

Aktiv spiller som motiverer daglig!

Cirgard
 
Topp