Ressurser som forsvinner over natten!!

DeletedUser

Guest
Hei

Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg satt og spilte sent på kveld, plyndret nabolaget mitt for ressurser og var på 128,000 mynter og 108560 forsyninger (ja jeg husker dette super klart ettersom jeg plyndret i ønske om å bygge ett nytt akademi), men så sovnet jeg og neste morgen da jeg våkner og logger inn, så er tallene 117,237 mynter og 78618 forsyninger!!! Det er latterlig!! Jeg mistet 30,000 verdt av forsyninger fordi jeg sovnet og spillet stod åpent???

Vil virkelig vite om jeg er den eneste som opplever dette.

-Johansens-
 

DeletedUser1857

Guest
Har selv opplevd dette, men skjer som regel ved motivering/finpussing. På klientsiden virker alt som normalt, men ser ikke ut som denne "informasjonen" blir videresendt til serveren. Som regel blir det da en "time out", men har opplevd på samme måte som deg at dette ikke skjer. Har en sterk mistanke at Flash har noe av skylden. Flash har aldri vært kjent for å være en "sprinter"..
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke om det hjelper, men logg av! Ikke la spillet stå åpent når du ikke bruker PC'en.
 

DeletedUser2080

Guest
Dette har jeg opplevd også i Arvahall, jeg mistet nesten 300 000 forsyninger. Det var i forbindelse med siste oppdatering. Kontaktet kundeservice, fikk svar tilbake om at det kunne ikke kunne skje at forsyninger forsvinner bare ut i luften.....
Trodde jeg var alene om dette - men ser nå at der flere. Jeg logger meg alltid av når jeg ikke spiller - så her er det noe feil.
 
Topp