[Konstruktiv Kritikk] Pengebruk

DeletedUser

Guest
Nå har jeg brukt en del måneder på dette spillet og har gledet meg enormt når Dinegu ble åpnet storsett med tanke på at da ville vi alle få lik mulighet til å starte fra scratch. Gjett om jeg ble overasket over at det finnes folk som har brukt enorme summer av penger på å komme seg til , ja fremtiden, mens alle andre er ikke i nærheten av middelalder... Så nå blir mine bueskyttere meiet ned av kanoner og jeg tror at dette betyr kroken på døra for meg. Jeg pleier ikke å bruke penger på slike spill men jeg syntes at utviklere fortjente å bli belønnet med 200 kroner men når jeg forstår at det er kun penger dette dreier seg om så kaster jeg inn håndkle. Det er rett og slett ikke gøy at de som vil bruker mye penger på spillet for så mye fordeler at du kan rett og slett ikke gjør annet enn å erkjenne at de har kjøpt seg opp til suksess og at dette har ingenting med hvor bra eller dårlig man er til å sette sammen og forstå disse tingene. Dette har kun med hvem som har best råd til å kunne kalle seg for konge på haugen.
Skuffet ble jeg :(
 

Spiff79

Lendmann
jeg klarer ikke og finne noen som er kommet lenger enn til kolonitiden, hvem er det som er kommet til fremtiden?
 
Topp