[Forslag] Oppgradering av hus

DeletedUser157

Guest
Hadde det vært mulig å få en funksjon hvor du velger å oppgradere boliger i stedet for å måtte rive dem og bygge nye? Hadde gjort overgangen til en ny tidsalder mye mer flytende og også mere praktisk for de som allerede har lite plass å ta av i byen sin.
 

DeletedUser

Guest
Du kan bygge nye boliger på de gamle uten å rive dem først.
 

DeletedUser140

Guest
Gjør som Imhotep sier. Plasser bygningen over de gamle bygningene for å bygge over dem. Legg merke til at dette krever at du har den nødvendige befolkningen for å rive huset du setter det nye huset på.
 

DeletedUser157

Guest
Ja det var det jeg tenkte at kunne forandres, slik at om man har lite plass og for liten tilgjengelig befolkning så oppgraderer man bare bygningen til neste "nivå" i stedet. Hadde vært greit å slippe å bygge et ekstra hus bare for å kunne bygge et nytt
 

DeletedUser41

Guest
Det jeg pleier å gjøre når jeg har et problem med forliten befolkning for å rive bygge nytt er at jeg, tar å bygger et hus av den typen jeg ønsker å oppgradere til. Når det er ferdig så river du det gamle huset og flytter ditt nye hus inn på plassen der det gamle huset sto. Dette inebærer selvfølgelig at du har ledig plass til å bygge et ekstra hus, det kan også av og til hjelpe å se på hvilke bygninger du ikke har bruk for lenger også rive dem, bruker det ofte på militære bygninger.
 
Topp