[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.49

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.49? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.49 her.
 

DeletedUser2637

Guest
Hei, da ser jeg at serveren har blitt oppdatert. Når tenker dere å aktivere neste tidsalder?
 
Det tok faktisk nesten to timer fra oppdateringen skjedde til vi fikk tilgang til den nye alderen, det er nok derfor folk spør =)
 

DeletedUser2637

Guest
hehe, kom som normalt ja.

Grunnen til at jeg spurte var at det tok langt over en time, nesten to timer fra oppdateringen kom til den nye tidsalderen var aktivert.

Dersom den nye tidsalderen var aktivert ved innlastning av ny versjon ville jeg ikke ha spurt. Jeg tok sikkert en reload 5-10 ganger i påvente av ny alder.
 

DeletedUser1173

Guest
Er det andre som har opplevd å motta tilfeldige varer fra Storslåtte bygg etter oppdateringen? I går fikk jeg silke fra Markuskirken, og det har jeg jo slett ikke bruk for.
 

DeletedUser1956

Guest
Beklager å måtte si det, men dette var en relativt stor ned tur når det gjelder spillet, her tror jeg det er en del som kommer til å avslutte.
Helt klart den minst inspirerende tidsalderen som har blitt presentert. tror jeg skal slite med å holde motivasjonen oppe til hele forskningen.
 

DeletedUser5

Guest
Konsept av kjøretøymesse? Really?

Av alle rare oversettelser i FOE, er denne på topp 5...
Trolig noen som har misforstått her, og det beklager vi for. Det er kjøretøyene det er konsepter av på messen, ikke selve messen. Denne vil bli rettet med neste oppdatering.
 
Topp