[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.43

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.43? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.43 her.
 
Det finnes så vidt jeg kan se ikke lenger en "Avbryt"-knapp når man er i en annen spillers by og har valgt "Motiver" eller "Poler". Er dette med hensikt?

Kan ikke se at det står noe om det i endringsloggen - men så står det heller ikke noe der om forandringen av musmarkøren (som får meg til å føle det som om skjermen står skakkt; ser ikke noen rasjonell grunn til den forandringen).
 

DeletedUser2534

Guest
Går til hendelseshistorikken og ser at jeg er nr. 1 på alle tårnene jeg har kjempet på - det er ikke nødvendigvis riktig. Misvisende og irriterende.
Hærledelsen; kan ikke filtrere tilknyttede/ikke tilknyttede enheter - den knappen er ikke der. Tilbakemelding fra folk er at noen har den og noen har den ikke. Hva kan problemet være? (Har prøvd alle mulige nettlesere og slettet historikk uten at det hjelper.)
 

DeletedUser5

Guest
Det finnes så vidt jeg kan se ikke lenger en "Avbryt"-knapp når man er i en annen spillers by og har valgt "Motiver" eller "Poler". Er dette med hensikt?
Nei, vil bli fikset med 1.44.
Går til hendelseshistorikken og ser at jeg er nr. 1 på alle tårnene jeg har kjempet på - det er ikke nødvendigvis riktig. Misvisende og irriterende.
Hærledelsen; kan ikke filtrere tilknyttede/ikke tilknyttede enheter - den knappen er ikke der. Tilbakemelding fra folk er at noen har den og noen har den ikke. Hva kan problemet være? (Har prøvd alle mulige nettlesere og slettet historikk uten at det hjelper.)
Også dette vil bli fikset med 1.44. :)
 
Topp