[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.41

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.41? Vi vil gjerne høre det!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.41 her.
 

DeletedUser2738

Guest
Det ble tydeligvis lagt til dyr i bakgrunnen, men jeg har ikke sett noen enda, bare lurte på om det er noe feil?
 

DeletedUser5

Guest
Det ble tydeligvis lagt til dyr i bakgrunnen, men jeg har ikke sett noen enda, bare lurte på om det er noe feil?
Det vil bli lagt til dyr i bakgrunnen. Oppdateringen til versjon 1.41 vil ta sted førstkommende tirsdag, den 16. desember. *:)*
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i Senmiddelalderen, hvor det er ny musikk, men jeg likte musikken som var før mye bedre.
 
Vi får stadig høre at "det er ikke førsteprioritet" når vi etterlyser nyttige, viktige funksjoner eller endringer. Og så viser det seg at det som blir prioritert istedetfor er fugler og ny, grusom musikk som sannsynligvis bare en mikroskopisk andel spillere hører på...
 

DeletedUser1173

Guest
Jeg lurer på om det vil legges til en tellefunksjon hvor man kan se hvor mange styrker man har? Jeg vil ikke orke å telle gjennom hærvinduet mitt for å finne ut om jeg er over 2000 styrker! Jeg har altså ikke noe imot denne endringen, men det må være mulig å sjekke hvordan man ligger an i så måte...
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg nettopp kommet til Kolonitiden, og jeg skal innrømme at jeg har vent meg til musikken, men jeg synes bakgrunns-lydene (banking o.l.) er veldig forstyrrende! Kanskje det kunne vært slik at man kunne velge å skru de av eller noe?
 

NorMags

Jarl
Nå har jeg nettopp kommet til Kolonitiden, og jeg skal innrømme at jeg har vent meg til musikken, men jeg synes bakgrunns-lydene (banking o.l.) er veldig forstyrrende! Kanskje det kunne vært slik at man kunne velge å skru de av eller noe?
Det går vel an det... Musikkeffekter. Grå knapp nederst til venstre....
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil høre bakgrunnsmusikken og de lydene som kommer når man høster ferdig produksjon o.l.
Det er de andre lydene i bakgrunnen som jeg vil ha vekk...
 
Sist redigert av en moderator:
Jeg vil høre bakgrunnsmusikken og de lydene som kommer når man høster ferdig produksjon o.l.
Det er de andre lydene i bakgrunnen som jeg vil ha vekk...
De andre lydene i bakgrunnen (altså hosting, hundebjeff, frosker, tutende biler, telefonlyd, etc.) er del av musikken - de kan bare skrus av ved å skru av musikken.
 
Topp