[Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.33

DeletedUser5

Guest
Har du spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger til oppdateringen til versjon 1.33? Ta det her!

Du finner mer informasjon om oppdateringen til versjon 1.33 her.
 
Ignorering

Jeg prøver igjen:

Hva har dere tenkt til å gjøre med at det nå går an å "melde seg ut" av felleskapet i en klan ved å ignorere klanledere som sender ut fellesmeldinger? Det er jo umulig å opprettholde kommunikasjonen i klanen om det skal være sånn. Er man med i en klan, bør man ikke kunne ignorere klanmedlemmer. Er man så uvenner med de andre i klanen at man må ignorere dem, bør man kanskje vurdere en annen klan.
 

DeletedUser5

Guest
Spillere står fritt til å ignorere personer man selv ønsker, dette er ikke noe man planlegger at klanledelsen skal få bestemme over.
 
Hvordan mener dere man skal kunne drive en aktiv klan da, hvis man ikke vet om kommunikasjonen blir mottatt av alle?

Dessuten er det ikke snakk om å la klanledelsen bestemme hvilke personer noen vil ignorere. Det er snakk om å sørge for at klanledelsen kan kontakte alle medlemmene i klanen. Man får neppe melding om at personen man kontakter har ignorert en heller, og da er det jo enda mer umulig.

Dere imponerer ikke akkurat når det gjelder verktøy for å administrere/drive en klan.
 

DeletedUser5

Guest
Hvordan mener dere man skal kunne drive en aktiv klan da, hvis man ikke vet om kommunikasjonen blir mottatt av alle?

Dessuten er det ikke snakk om å la klanledelsen bestemme hvilke personer noen vil ignorere. Det er snakk om å sørge for at klanledelsen kan kontakte alle medlemmene i klanen. Man får neppe melding om at personen man kontakter har ignorert en heller, og da er det jo enda mer umulig.

Dere imponerer ikke akkurat når det gjelder verktøy for å administrere/drive en klan.

Spillere står fritt til å ignorere den man måtte ønske, også ledere i en klan. Dog er vel dette noe ingen strengt tatt gjør. Om noen har blokkert en leder, så kan man spørre seg hva vedkommende i utgangspunktet gjør i den klanen .

I tillegg har man alltid forum som et alternativ.
 
Spillere står fritt til å ignorere den man måtte ønske, også ledere i en klan. Dog er vel dette noe ingen strengt tatt gjør. Om noen har blokkert en leder, så kan man spørre seg hva vedkommende i utgangspunktet gjør i den klanen .

I tillegg har man alltid forum som et alternativ.

Ja, jeg forstår hva du sier, jeg bare synes dere av og til kommer med med funksjoner som det i etterkant tar uker eller måneder for oss å fortelle dere at skaper nye problemer selv om det løser et gammelt. At ingen har tenkt på at en eventuell ignorering av klanledere vil stikke kjepper i hjulene for klanledelse, synes jeg er rart.

Meldingssystemet er uoversiktlig nok i utgangspunktet, om vi ikke skal måtte lure på om de som ikke svarer faktisk har ignorert oss.

Når det er sagt, folk må gjerne bare ignorere meg og alle andre de vil. Men da bør det finnes en meldingsfunksjon som sender ut "klanmeldinger", som skiller seg fra personlige meldinger med "alle" som mottaker.

Forum er i realiteten ikke et alternativ til meldinger, ikke hos oss i hvertfall, og ikke hos så mange andre klaner jeg vet om heller.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan dette være et problem?, det finnes en enkelt løsning, når du er leder i en klan kan du gå over medlemmer og kicke alle som ikke er aktive i klanen, de som ikke hører på beskjedene som blir gitt, de som ikke er aktive i gvg, eller legger inn ressurser om du ber dem om det. du kan ikke se forskjellen om en spillere bare ikke leser alle meldingene som kommer fra mange motakere eller om de blokere en spiller. om du blokere klanlederen vil du uansett få opp responsen på meldingene, bare uten de som du har blokert sine innlegg.

forumet er en viktig del av kommunikasjonen og klanchatt/global chat, her er det mye lettere og gi beskjeder om det som trengs.
 
Topp