[Besvart] Maksgrense på medaljeutvidelser?

DeletedUser1173

Guest
Nylig kunne et klanmedlem fortelle meg at det var et tak på hvor mange medaljeutvidelser man kunne plassere. Dette var naturligvis etter at jeg hadde brukt to-tre tusen pokaler fra VM arrangementet på å kjøpe medaljer. Jeg tenkte umiddelbart at dette ikke kan stemme, men nå har jeg altså brukt 30 000 medaljer for å låse opp en medaljeutvidelse og det ser ikke ut til at det er flere slike utvidelser å hente!?

Jeg mangler fortsatt 12 utvidelser før jeg har låst opp hele det opprinnelige rutenettet i byen. Det skal selvsagt være en fordel for de som bruker diamanter, men det må da være måte på!?

Problemet nå er at et tak på medaljeutvidelser fører til en akutt motivasjonssvikt her… Hvorfor skal jeg gidde å krige i tårnene uten å få noe igjen for det? Og som nevnt i andre tråder her på forumet så er GVG gått helt i stampe. Dette er ikke særlig overraskende da det fort koster 12-15 000 varer for en beleiring, så det blir lite kriging her også.

Det hjelper sørgelig lite for min del at det åpnes for mer angrepsbonus når det ikke lengre er noe å krige for!

Siden denne ligger under spørsmål og opplæring drister jeg meg til å stille følgende spørsmål:
Er det virkelig et tak på medaljeutvidelser?
Er dette noe som vil endres på, og ikke minst når kan jeg forvente en endring på dette?
 

DeletedUser

Guest
Der er maks 17 medaljeutvidelser lige nå.

Sidst der kom en ny tidsalder kom der 2 nye medaljeutvidelser. Jeg kan ikke vide med sikkerhed om det sker igen næste gang, og jeg vet ikke hvornår næste tidsalder kommer.
 

DeletedUser1173

Guest
Takk for tilbakemeldingen, selv om budskapet er nedslående :(
 
Topp