[Forslag] Maks 100 FP på baren er altfor lite!

Det har blitt veldig tungvint og høste på mobil når man bikker 6-700 FP og blir nødt til å tømme fp baren 6 ganger for å få høstingen til å gå opp. Hvis det ikke ligger noen bygg ute blir man nødt til å legge på unødvendige bygg bare for å bli kvitt de.. Foreslår enten 1000FP som maks eller en tilsvarende funksjon som fins på PC hvor man kan samle inn alt på 1 trykk.
 

Alhambra

Herse
Hvor mange FP kan en spare opp på Ipad? Det kommer et varsel etter 10 og jeg har siste oppdatering. Jeg vil heller samle opp for GB tråder, mens jeg bygger opp med verktøy og penger. Hva med “ en sparebøsse” ?
 

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
Hvor mange FP kan en spare opp på Ipad? Det kommer et varsel etter 10 og jeg har siste oppdatering. Jeg vil heller samle opp for GB tråder, mens jeg bygger opp med verktøy og penger. Hva med “ en sparebøsse” ?
Du kan samle inn opp til 100fp av gangen. du kan samle mer en 100 ved bruk av samle alt knappen.
Hvis det er å legge på bygg og få inn på lager er det ingen grense :)
 

Alhambra

Herse
Hvor mange FP kan en spare opp på Ipad? Det kommer et varsel etter 10 og jeg har siste oppdatering. Jeg vil heller samle opp for GB tråder, mens jeg bygger opp med verktøy og penger. Hva med “ en sparebøsse” ?
Du kan samle inn opp til 100fp av gangen. du kan samle mer en 100 ved bruk av samle alt knappen.
Hvis det er å legge på bygg og få inn på lager er det ingen grense :)
Hei!
Testet dette ut og mistet over natten. Når jeg la meg om kvelden 17fp og våknet idag til 10. Jeg har ikke strøm på til IPAD, men er logget inn . I løpet av dagen når jeg vinner 50 ikke noe problem. Men de oppsparte er borte. Ja, samleknappen tar det som samles inn fra byen og jeg kan bruke det opp.
Må jeg være tilkoblet hele tiden? Ingen lagringsmulighet? Eventuelt lagres det om jeg logger meg av?
 

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
Hei!
Testet dette ut og mistet over natten. Når jeg la meg om kvelden 17fp og våknet idag til 10. Jeg har ikke strøm på til IPAD, men er logget inn . I løpet av dagen når jeg vinner 50 ikke noe problem. Men de oppsparte er borte. Ja, samleknappen tar det som samles inn fra byen og jeg kan bruke det opp.
Må jeg være tilkoblet hele tiden? Ingen lagringsmulighet? Eventuelt lagres det om jeg logger meg av?
LAgres ikke i bank nei. for å gjøre det må du legge det du høster på en annen spillers bygg. Da vil du få tilbake premie som havner i banken din.
Hvis du mistet 7 fp fra telleren kan vi titte på det men send en mld inne i spillet til support så tar vi det derfra :)
 
Topp