Klanhopping i GvG

DeletedUser2025

Guest
Ole skrev:
Tråd er splittet fra diskusjon om regelendring i forbindelse med GvG



Det er vel The Kinks of Hell som står bak dette. Jeg vet ikke om noen flere som bedriver slik ynkrygget sabotasjevirksomhet mot andre klaner?
Uansett er dette en særdeles feig og destruktiv framferd, og en skammelig måte å møte konkurransen fra andre på.

Selv om GvG totalt sett har endret FoE til det bedre, vil slike ting som dette kunne undergrave motivasjonen og gleden ved å spille i den grad at enkelte muligens finner seg noe annet å gjøre.
FoE er et spill som krever deltakelse og innsats for å lykkes, og dette ble ytterligere forsterket ved implementeringen av GvG. Det tar tid og målrettet innsats (+ penger i verste fall) for å gjøre selv små fremskritt som kan dytte klanen fremover i klankrigene, og når det da kommer jyplinger fra andre klaner som kun er ute etter å sabotere og effektivt radere lang tids innsats, vil det garantert gå ut over moral og spilleglede hos dem som blir rammet av dette.

Dette er m.a.o. ikke noe som bør tas lett på av spillutviklerne.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette har forsåvidt jeg vet foregått en stund i Cirgard og Brisgard... Men er dere sikker på hvem som utførte disse angrepene?
Jeg er venner med flere fra Kings of Hell. De er absolutt ingen jyplinger. Og de jukser heller ikke.

De jeg kjenner fra denne klanen er mye mer hyggelig med meg enn enkelte spillere fra andre klaner som Scrotum Kikkers og Pax Romano, og de har stor lojalitet til sin egen klan... Så skjerp dere!
 
Dette har forsåvidt jeg vet foregått en stund i Cirgard og Brisgard... Men er dere sikker på hvem som utførte disse angrepene?
Jeg er venner med flere fra Kings of Hell. De er absolutt ingen jyplinger. Og de jukser heller ikke.

De jeg kjenner fra denne klanen er mye mer hyggelig med meg enn enkelte spillere fra andre klaner som Scrotum Kikkers og Pax Romano, og de har stor lojalitet til sin egen klan... Så skjerp dere!


Det spiller ingen rolle HVEM som gjør det, så lenge det faktisk GJØRES. La ikke dette bli en diskusjon om hvem som er hyggelig eller ikke.

Det er usportslig og ødelegger moroa i spillet.
 

DeletedUser2025

Guest
Hva i all verden mener du? Jeg er leder for Scrotum Kickers, og kan forsikre deg om at vi ikke på noen som helst måte bedriver skittent spill.
Det er forøvrig ikke noe mål for oss å ta med silkehansker på våre konkurrenter/motstandere, men vi jukser ihvertfall ikke – og hvem som er hyggelige med deg eller ei er totalt uinteressant ift. denne saken.
 

DeletedUser2595

Guest
Hva i all verden mener du? Jeg er leder for Scrotum Kickers, og kan forsikre deg om at vi ikke på noen som helst måte bedriver skittent spill.
Det er forøvrig ikke noe mål for oss å ta med silkehansker på våre konkurrenter/motstandere, men vi jukser ihvertfall ikke – og hvem som er hyggelige med deg eller ei er totalt uinteressant ift. denne saken.


Jeg kan ihvertfall bekrefte at det IKKE er SK,som oppretter den ene klanen etter den andre for så å slette den.Vet hvem det er (spillernavn).Men nevner bare at det er fra 5-9 spillere fra The Kings Of Hell..For som den ensome Diktatoren som jeg er så har jeg fått smake Renovatørene,Satan og Rengjørerne og noen til sin vrede.Og dette er klaner som har blitt slettet etter at de har gjort sin misjon..
 

DeletedUser

Guest
Vel, det stemmer vel at enkeltspillere har brukt mulighetene som er i spillet til sin klans fordel. Det ryktes at spillerne i KoH fikk denne idèen fra Diktatoren`s første raid av nettopp KoH.

I dag eller i går kveld satt en utro tjener i SK fri deres sektorer. Regner med at klagene har strømmet på til support, med krav om å tilbakestille slik at de får sine områder tilbake. Jeg vet ikke om dette er/var mulig. Men det regner jeg med at nå er umulig, da nettopp frisettelsen av deres områder gjorde det mulig for SK å handle slik de gjorde i moderne tid i kveld.
Skulle de fått sine sektorer tilbake, måtte kveldens handlinger annulleres. Også Diktatoren`s handlinger.

Til dere i SK, Diktatoren startet dette. Og sutrer her om at han er ensom. Han hadde besøk av et par spillere i kveld for å hjelpe seg til å ta en sektor som bare var forsvart av nøytrale npc`er. Den ene av disse spillerne var fra Skillz.

Dere er en gjeng med hyklere, spesielt ledelsen i SK!
 

DeletedUser2595

Guest
Vel, det stemmer vel at enkeltspillere har brukt mulighetene som er i spillet til sin klans fordel. Det ryktes at spillerne i KoH fikk denne idèen fra Diktatoren`s første raid av nettopp KoH.

I dag eller i går kveld satt en utro tjener i SK fri deres sektorer. Regner med at klagene har strømmet på til support, med krav om å tilbakestille slik at de får sine områder tilbake. Jeg vet ikke om dette er/var mulig. Men det regner jeg med at nå er umulig, da nettopp frisettelsen av deres områder gjorde det mulig for SK å handle slik de gjorde i moderne tid i kveld.
Skulle de fått sine sektorer tilbake, måtte kveldens handlinger annulleres. Også Diktatoren`s handlinger.

Til dere i SK, Diktatoren startet dette. Og sutrer her om at han er ensom. Han hadde besøk av et par spillere i kveld for å hjelpe seg til å ta en sektor som bare var forsvart av nøytrale npc`er. Den ene av disse spillerne var fra Skillz.

Dere er en gjeng med hyklere, spesielt ledelsen i SK!

Her er det mye feil,men helt rett fikk hjelp i dag.Men jeg var i Skillz først og forlot den klanen pga at det var ønske om å få flere spillere i klanen.Og kriget da mot Skillz helt til jeg ble tatt av dage,for så å raide 3 sektorer fra Skillz vest på kartet.Og når jeg etterhvert nærmet meg sektorene til Hell da dukket det opp provisoriske klaner fra 5-9 spillere fra Hell.

Så hvordan du får dette til å se ut som at jeg har startet dette her det lurer jeg veldig på....Men får vel et grundig svar
 

DeletedUser

Guest
Her er det mye feil,men helt rett fikk hjelp i dag.Men jeg var i Skillz først og forlot den klanen pga at det var ønske om å få flere spillere i klanen.Og kriget da mot Skillz helt til jeg ble tatt av dage,for så å raide 3 sektorer fra Skillz vest på kartet.Og når jeg etterhvert nærmet meg sektorene til Hell da dukket det opp provisoriske klaner fra 5-9 spillere fra Hell.

Så hvordan du får dette til å se ut som at jeg har startet dette her det lurer jeg veldig på....Men får vel et grundig svar

Nei, når du sier at der var det mye feil så kan du gjerne nevne noen få. Som f,eks 5 feil.
Du blander øst og vest. Det første du gjorde som enmannsklan var å ta 3 sektorer fra KoH
i et uoppmerksomt øyeblikk. Etter dette kriget du mot Skillz ja. Det var ikke i vest, men øst.
Til opplysning så er øst til høyre på kartet dersom du ikke holder det opp ned.
 

DeletedUser2025

Guest
@Harry: Hva mener du med at jeg/vi er hyklere? Er det vanskelig for deg å forstå grunnleggende rettferdighetsprinsipper? Vi har nå blitt utsatt for sabotasjeraid fra midlertidige geriljaklaner med sitt utspring i tKoH, og på toppen av det hele har vi nå fått alle våre sektorer slettet av Pax12. Om vi nå svarer med samme mynt overfor disse juksemakerne så er det liksom vi som skal skjerpe oss?! Jeg tror du må tenke gjennom dette et par ganger til.

P.S. Diktatoren er såvidt meg bekjent i sin egen klan og trenger ikke å ta hensyn til følelsene til medlemmene av tKoH når han foretar seg noe på kartet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vel, på samme måte som at Diktatoren er i sin egen klan kan vi vel si at medlemmene i Renovatørene var i sin egen klan også? Alle er vel i sin egen klan. Men kanskje DE burde heller kalt seg Diktatorene? Grunnleggeren der trenger vel hjelp når det gjelder navigasjon slik at ikke øst blir vest og nord blir sør ;)

Når det gjelder hva dere ble utsatt for, så synes jeg at det var utrolig kjipt. Jeg tror at alle seriøse klaner i foe sterkt misliker slike handlinger. Og jeg er sikker på at deres hovedmotstandere i Arvahall ser det på samme måten. Har en følelse av at klanen Pax Romeo vil bli et yndet mål fremover av støvsugere og andre ryddemaskiner...
 

DeletedUser

Guest
Nei, når du sier at der var det mye feil så kan du gjerne nevne noen få. Som f,eks 5 feil.
Du blander øst og vest. Det første du gjorde som enmannsklan var å ta 3 sektorer fra KoH
i et uoppmerksomt øyeblikk. Etter dette kriget du mot Skillz ja. Det var ikke i vest, men øst.
Til opplysning så er øst til høyre på kartet dersom du ikke holder det opp ned.

Harry! som Haugi sier så tar du feil. Haugi forlot klanen av grunnen han oppga. Og at vi velger å hjelpe Diktatoren er fordi Hell driver et råttent spill med å opprette ny klan for å hindre han, SK eller andre i å etablere seg i nytt område. Og vi vil også støtte opp om at SK skal få etablere seg igjen etter den råttene handlingen de var utsatt for.

Så Harry, i stedet for å slenge ut anklager, burde du se og prøve å forstå hva folk faktisk gjør. Og hvis du skal klage på noen andre enn Hell, så er det vel meg, og ingen av de andre du anklager. Og jeg kan si, at så lenge Hell driver råttent spill, så kommer jeg til å støtte opp om de som blir berørt av det. Velger Hell å spille fair, slik som spillet er ment å spilles, så vi du se at det er det vi andre prøver på også.

-Nakor.
 

DeletedUser2595

Guest
Vel, på samme måte som at Diktatoren er i sin egen klan kan vi vel si at medlemmene i Renovatørene var i sin egen klan også? Alle er vel i sin egen klan. Men kanskje DE burde heller kalt seg Diktatorene? Grunnleggeren der trenger vel hjelp når det gjelder navigasjon slik at ikke øst blir vest og nord blir sør ;)

Når det gjelder hva dere ble utsatt for, så synes jeg at det var utrolig kjipt. Jeg tror at alle seriøse klaner i foe sterkt misliker slike handlinger. Og jeg er sikker på at deres hovedmotstandere i Arvahall ser det på samme måten. Har en følelse av at klanen Pax Romeo vil bli et yndet mål fremover av støvsugere og andre ryddemaskiner...

Joda alle er sin egen klan,men forskjellen er at jeg faktisk prøver å etablere meg,holder ihvertfall ikke på å sletter meg selv..for så å starte ny klan...Men kanskje jeg skulle det..Men nå er det ihvertfall masse action :)
 

DeletedUser

Guest
@Nakor! Så edelt gjort av deg. Vel, Diktatoren prøvde ikke å etablere seg i nytt område. Det var mange nøytrale områder da han først tråkket inn i KoH sitt område. Han ble fjernet da. Og har kun gått etter KoH sine områder etter det. Jeg tror heller at du og andre er blitt blind av raseri av at KoH har hatt stor suksess i spillet.

Selvfølgelig vil dere støtte SK i å etablere seg i et nytt område, bare det ikke er i nærheten av dere ;)

Som sagt hadde haugi plenty av områder å etablere seg i tidligere, men her prøver han å fremstå som stakkars liten som ikke får boltre seg i et like stort område som en stor klan. Og klan, har ikke dette begrepet noe med folk i flertall å gjøre?

Nakor!
 

DeletedUser2595

Guest
Stakkar deg Harry...Prøver ikke på noe jeg ,men tror jeg er ferdig med å kommentere.
 

DeletedUser

Guest
@Nakor! Så edelt gjort av deg. Vel, Diktatoren prøvde ikke å etablere seg i nytt område. Det var mange nøytrale områder da han først tråkket inn i KoH sitt område. Han ble fjernet da. Og har kun gått etter KoH sine områder etter det. Jeg tror heller at du og andre er blitt blind av raseri av at KoH har hatt stor suksess i spillet.

Selvfølgelig vil dere støtte SK i å etablere seg i et nytt område, bare det ikke er i nærheten av dere ;)

Som sagt hadde haugi plenty av områder å etablere seg i tidligere, men her prøver han å fremstå som stakkars liten som ikke får boltre seg i et like stort område som en stor klan. Og klan, har ikke dette begrepet noe med folk i flertall å gjøre?

Nakor!


@Harry. Det er en vesentlig forskjell på deg og meg. Fremfor å bli "blind av raseri", så blir jeg motivert av folk som presterer bra. Feks, når Haugi tok de områdene vi ønsket så måtte vi virkelig trå til for å ta dem tilbake. Imidlertid fremfor å hate han, så respekterer jeg han for det. Men folk som jukser har jeg ingen respekt for. Jeg skulle ønske at SK fikk tilbake sine områder og hvis det var sånn at de ønsket å etablere seg på samme område som før, så skulle ikke vi ha stått i veien for det. Det er ikke Haugi eller SK som fremstår som "stakkars liten" her i dette forumet, han/de kommer fra en helt annen klan.

-Nakor.
 

DeletedUser

Guest
Når du sier at du blir motivert av folk som presterer bra, må KoH sine prestasjoner ha motivert deg til ikke å gjøre annet enn å prøve å bli bedre i dette spillet. Du må ha stor respekt for dem!

Så hvis SK ville ha tilbake sine områder ville du satt fri de sektorene som de hadde og dere nå har? Ellers står du i veien, som du sier at dere ikke vil gjøre.

Å kalle seg skills er vel å drøye det en del?
 

DeletedUser2598

Guest
Helt uavhengig av konflikten mellom Diktatoren og enkelte andre, dette vet vi:
-Kings of Hell (og muligens noen adre) har tjent grovt på klanhopping, og raidene deres har blant annet har rammet Scrotum Kickers. (som har stått helt utenfor dette)
-en spiller fra Pax Romana har slettet omtrent alle erobrede sektorer fra Scrotum Kickers slik at vi i löpet av noen timer datt fra 2.plass til omtrent siste plass.
Har spillmoderatorene i FoE tenkt å gjöre noe med dette?
Vi må huske at det ikke bare er bortkastet tid for oss som har spilt dette, men mange av oss har også brukt ekte penger - penger som plutselig er rett ut vinduet takket väre juksemakerene. For hver eneste time som går der juksemakerne i Pax Romana består som egen klan, og juksemakerene i Kings of Hell troner på topp, mister jeg lysten til å kaste vekk mer tid eller penger på dette tullet.
mvh. Punglehum (fra SK)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kings of Hell har alltid vært den ledende klanen i Arvahall, det er det ingen tvil om. Det at småklaner haler innpå nå er bare pga medlemmene i KoH har hatt ferie. Slik er det.
 
Topp