[Konstruktiv Kritikk] Klan slagmarken

Tyfus

Sysselmann
Klan slagmarken har vært eller rettere sagt er en enorm suksess
En virkelig game changer..
Er kansje små ting og pirke i uten at jeg helt ser dem. Men én ting ser eg. Og det er noe som virkelig bør sees på.
Hvordan kan vi få økt konkurransen. Hvordan kan vi stimulere klanen til og strekke seg litt mer sesong etter sesong.. Svakheten i ksm er at vi har klaner/spillere som er mest opptatt av egen vinning og rangering.. De bruker slagmarken til og samle mest mulig premier og ta mest mulige kamper hver sesong. 3 plass er den gyldne regel. Samle en gjeng som kan cruse inn til 3 plass sesong etter sesong..
Dette er ksm store svakhet.. Noen med forslag til hvordan dette kunne vært unngått??

For the love of the game
Tyfus
 

Saffe

Herse
- Kanskje man skulle fått ett valg på om man ønsker å gå opp til diamantliga eller heller vil fortsette å være i platina videre, så ingen klaner blir "tvunget" til å være med i diamant om de ikke vil.
- Kanskje kunne det vært en liga til mellom platina og diamant ?
 

Tyfus

Sysselmann
- Kanskje man skulle fått ett valg på om man ønsker å gå opp til diamantliga eller heller vil fortsette å være i platina videre, så ingen klaner blir "tvunget" til å være med i diamant om de ikke vil.
- Kanskje kunne det vært en liga til mellom platina og diamant ?
Jaaa.. Men eg tenker mer på hvordan øke konkurransen.. Da må jo vi få opp klaner.. Nå er det ofte slik at tre klaner ligger oppe i diamant hele tiden. Og andre og tredjeplass går gjerne til samme klan hver sesong.. De trenger ikke strekke seg etter første plassen for de er garantert spill i diamant ligaen så lenge de kommer på tredje plass.. Så kansje en eller annen form for negativ score til klaner som ikke klarer utfordre 1 plassen.. Dermed kan de som kommer bak og få mer tid i øverste ligaen. Kansje de ville brukt premiene til og bygge klanen osv..

Men takk masse for forslagene dine. Setter veldig pris på dem
 
Jeg tror konkurransen kunne blitt bedre ved å differensiere hvor lang bindingstid det er på sektorene når man har mer enn 10 av dem. Maksimum bindingstid for sektor bør være som nå med 4 t. Fra den 11.sektoren man tar så reduseres bindingstiden på sektoren med 15 min. Det gjør den for hver sektor man tar helt til minste mulige bindingstid på 2,5 t. Dette gjelder alle sektorer man har. Etterhvert som andre tar sektorene tilbake igjen, så økes bindingstid på de resterende sektorene man har. Det ville skapt mer dynamikk i spillet
 

Zorro77

Herse
På de fleste serverene her i norge så spilles det jo ikke med feller/festninger eller noe "skummelt" da blir det lettere å surfe gjennom også
 
Topp