Kjedemelding - falsk eller ekte?

Denne meldingen har begynt å sirkulere rundt. Stemmer dette som står i den?

VIKTIG MELDING MOTIVERING AV STEINALDER BYGNINGER VED BRUK AV HJELPERKNAPPEN
( VENNLIGST LES HOVED MELDINGEN FØRST DERETTER KOPIER TITTELEN )

Å Bruke hjelper-knappen (grunnet lite tid), og treffer ( ved motivering/polering ) en steinalder-bygning.
Nå ble alle tellerne til å få en skisse er nullstilt (samtid, promoderne,moderne,prog,industri,koloni,osv).
Kanskje ikke så mange som vet det? LES VIDERE

Så er det i utgangspunktet random sjanse for å få skisser når enn motiverer folk.
MEN det er også en teller for hver tidsalder.
Dvs at det er garantert at man får 1 samtidsskisse etter 100. samtidsmotivering.
garantert at en får 1 post-moderne skisse etter 100.postmoderne-motivering.
osv.

Og det "svarte" hullet: StEINALDER MOTIVERING/POLERING .
Om en spiller motiverer/polerer noe fra steinalderen, så resettes alle tellerne!.
Dvs det blir som om man aldri hadde motivert/polert noe fra noen av tidsaldrene.
telllerne resettes til 0:(

Steinaleder bygninger er m.a.o. som PEST. Mister fort hundrevis av motiveringer.
Dette er veldig alvorlig hendelse som alle i de store utenlandsk servere diskuterer akkurat nå,
Har dere noe kommentar ?
ikke glem å kopiere tittelen
Spre gjerne meldingen til alle andre vennlige klaner.
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som tull.

Jeg tipper det er noen som er grinete over at folk benytter seg av "Hjelper" knappen som har lagd denne i håp om at den sprer seg og at folk biter på slik at man blir skremt bort fra å bruke "Hjelper" knappen.

Jeg bruker "Hjelper" knappen flittig og får skisser jevnt og trutt som før. Så jeg tror ikke du skal stole for mye på den meldingen ;)
 
Fikk svar fra support, som sa at det ikke fantes en slik "teller" som det refereres til, og at det var basert på tilfeldigheter.

Jeg regnet med det - men tenkte å spørre likevel =)
 
Topp