[Forslag] Invitere venner

DeletedUser

Guest
Jeg kunne tenke meg en lettere måte å legge til venner utenfor eget nabolag.
Enten via en meny på den du vil legge til sin by, Via en knapp på den globale rangeringen , eller via chat på en eller annen finurlig måte :)

Ingen jeg kjenner spiller foe , og jeg syns det var tungvint å få/finne venner på listen som jeg kunne polere og finpusse utenfor mitt eget nabolag.
Jeg løste dette tilslutt med å "spam-adde" alle som dukket opp i chatten og sende randoms venne invitasjoner fra den globale rangeringslisten.

Mvh Fisj
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1975

Guest
Det høres jo positivt ut,
skulle gjerne sett en slik "knapp" når man er i "ukjente" byer,
de kan man jo ikke motivere, polere eller bruke Forge Poeng på.
Da kunne en slik løsning være suveren.. ^_^
Men selvsagt har medaljen en bakside,
det vil dukke opp utrolig mye venneforespørsler hos spillerne,
om filtrering av hendelsesforløpet endres så blir den baksiden også blank vil jeg tro.. HeHe
 

DeletedUser

Guest
Det høres jo positivt ut,
skulle gjerne sett en slik "knapp" når man er i "ukjente" byer,
de kan man jo ikke motivere, polere eller bruke Forge Poeng på.
Da kunne en slik løsning være suveren.. ^_^
Men selvsagt har medaljen en bakside,
det vil dukke opp utrolig mye venneforespørsler hos spillerne,
om filtrering av hendelsesforløpet endres så blir den baksiden også blank vil jeg tro.. HeHe

Kanskje gjøre det mulig å reservere seg fra å motta venneforespørsler på foreslått måte.
Da vil dette filtrere en god del av "spam-adding-plagingen" (Med mindre du er en snik som meg)
:)
 

DeletedUser2146

Guest
Helt enig Fisj. Det er veldig tungvindt slik det er nå :) Om de endre på hendelseshistorikken, slik at vi ikke blir forstyrret og varslet om alt mulig, så vil jo dette være perfekt. De har jo klart det når det kommer til Klan. Der kan man invitere spillere fra den globale listen. Det burde lett kunne gjøres for en venn og :) Godt forslag, og godt å se at du la det ut :)
 
Topp