Ingen poeng for å forsvare sin egen by.

DeletedUser1956

Guest
Det er noe jeg har lurt på en stund, hvorfor får man ikke poeng for angrep når man har stått imot angrepene?? og man får heller ikke regnet disse i vunnede kamper?? Man har jo tross alt vunnet den kampen og stått imot angrepet.
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk ett meget godt poeng :)

Slik kan en også få orden på de som bare angriper og gir seg\stikker av før en kamp er ferdig.

Så om FOE innfører ett poeng system her som teller i PVP samtidig, da slår en 2 fluer i en smekk, for å si det slik :D
 

DeletedUser1624

Guest
Nesten ingen som stikker fra PVP mot meg, 1 av 100. Ikke har jeg dårlig forsvar ifht min tidsalder. Kun særs dårlig ifht idsalder til dem som angriper.....
 

DeletedUser5

Guest
Dette er jo noe som jeg kan tenke meg ville vært ganske urettferdig. Her avhenger det jo av naboene, og ikke deg selv, i den forstand at det er de som faktisk må angripe. Poenget med den forsvarende hæren er å forsvare din produksjon fra å bli plyndret, og skulle det for eksempel gitt PvP-poeng ville det blitt mulig å "unngå" spillere for å unngå å gi vedkommende poeng, det ville blitt mulig å "pushet" naboer ved å angripe de i tillegg til at vi også trolig ville sett enda mer klanhopping, ved at klanmedlemmer i samme nabolag ville forlatt for å angripe hverandre for PvP-poeng. I tillegg ville vel forskjellige nabolagsstørrelser også vært en vesentlig faktor (selv om dette siden det nye systemet i høst har blitt litt forbedret).

Selv om det sikkert ville vært litt moro, er det også en del problemer noe slikt kan føre med seg.
 

DeletedUser1956

Guest
Hva er det som er urettferdig med at man ikke vil få poeng for å forsvare sin egen by Ole? kanskje man hadde blitt kvitt et mye større problem og det at man møter 2 spydsoldater og 24 timers produksjon.
Og heller se litt mere på nabosammenslåingen, jernalder mot over 3 mill poeng, merkelig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Hva er det som er urettferdig med at man ikke vil få poeng for å forsvare sin egen by Ole?
Leser du det etter den første setningen i mitt svar har jeg forklart det der. ;)

Og heller se litt mere på nabosammenslåingen, jernalder mot over 3 mill poeng, merkelig.
Slikt skal ikke skje. Skjer det er det trolig fordi at en inaktiv spiller har kommet tilbake da disse knyttes til nabolag og inkluderes ikke i sammenslåingenie. Og er ikke det tilfelle setter vi utrolig stor pris på om vi blir kontaktet via support og blir informert om det (selv om det selvsagt i utgangspunktet ikke skal skje). :)
 
Og i mellomtiden har siste nabolagssammenslåing sablet ned nabolaget mitt fra ca 80 til 43 stk - av disse er 28 i Progressiv Tid (og de var alle i nabolaget mitt også før), 13 i jernalder (alle unntatt én ny i nabolaget), og 2 i bronsealder; de aller fleste i jernalder og bronsealder er aktive, med både hus og produksjon som kan motiveres. Poengsummene varierer fra 241 poeng til 3.179.160 poeng. Det er jo ingen fornuft og mening i dette.
 

DeletedUser5

Guest
Nei, stemmer det har noe feil tydeligvis skjedd. Kontakt oss via support, så får vi tatt en titt på saken!
 
Topp