Hvor ender spillet ?

DeletedUser2102

Guest
Det jeg lurer mest på er hvor vil spillet ende ?
Hva vil skje når du har forsket alt og har gjort alle oppdragene ?

PVP Tårn turnering, er den eneste kontakt vi har med andre spillere når det gjelder å krige ?
Eller finnes det ett større kart som viser andre spilleres sine slott posisjoner ?
Så egentlig er det kun soldater vi kan miste og må fornyes eller kan man også miste bygninger, vei, e.l. ?


Dette er faktigst mitt første spill der du ikke har særlig direkte kontakt mot andre spillere så jeg synes det er litt rart.
Så finnes det en tidstabell hvor lenge spillet skal vare hvis det ikke finnes noe på slutten ?
 

DeletedUser5

Guest
Hvor spillet vil ende er nok ikke avgjort enda. Og jeg kan si deg det, at det er utrolig mange nye spennende funksjoner som vil komme! ;)
 

DeletedUser2102

Guest
kan du si noe om det og hvilken tidsramme de vil komme?
Jeg er veldig nyskjerrig på det du forteller.

Finnes det noe artikkler om det jeg kan lese?


Takk!
 

DeletedUser5

Guest
Hva som skjer i videre oppdateringer blir annonsert når det blir annonsert. Når det er sagt så har jeg litt informasjon som jeg har lov til å dele med spillerne. ;)

- Det vil bli en framtidig funksjon som tillater deg å bruke skisser fra allerede bygde Storslåtte Bygnigner. Som dere forhåpentligvis ser så jobber vi hardt med å komme med nytt spillmateriell tild ere, men alle liker også å gå hjem etter en god arbeidsdag, så det er slik at det tar litt tid før alle de forskjellige funksjonene blir ferdig og kan bli implementert.
- De nåværende planene (mtp tidsalder) går til rundt 2050 og ikke lengre enn det (dette er da vi føler at FoE har et touch av realisitisk historie, og å gå lengre enn dette vil være ren SciFi). Når det er sagt, så er ikke dette en 100% avgjørelse. Det kan hende at vi slutter med en tidligere tidsalder, og det kan hende at vi får mange henvendelser slik at vi velger å utvikle spillet videre.
- Uansett, til og med når vi slutter med nye tidsaldre, så lenge dere spiller spillet, så vil vi fortsette med å komme med nytt innhold.

Jeg kan også røpe det at det vil være kjekt å ha Deal Castle i framtiden, spesielt om du er (ønsker å være?) en sterk PvPer. Det vil muligens bli litt bruk for denne Storslåtte Bygningen i en framtidig funksjon.

Jeg kan desverre ikke røpe mer enn dette om hva som vil skje. ;)
 

DeletedUser2102

Guest
Det høres spennede ut det, og takk for de nye spennende opplysningene. Når det gjelder Tids epoker så kommer det an hvilken type tids epoker man vil bruke spesielt når vitenskap og historie ikke nødvendigvis går hånd i hånd. Når det gjelder vitenskap så forskers det 25 eller/og 50 eller/og 75 eller/og 100 år frem i tiden. Når man ser på discovery science så vil du se at de ligger veldig langt frem i tiden så da kan man jo bruke det som ny teknologi, men har problemer å legge dette inn i historien dan man ikke helt vet hvem som er oppfineren til slike oppfinelser. Det er også en person som opptrer i DS som er veldig kjent (amerikansk japaner) og han elsker science fiction og har laget masse nye teknologier som kan brukes men de vil ikke bli mulig før vise teknikk/teknologi eller noe kan gjøre det mulig. Men hvis du ikke ser på DC da blir det lit vanskelig for meg å fortelle om det siden vi ikke er på den samme siden. Jeg vet ikke helt hvordan dere har tenkt å derle opp de forskjellige teknologiske gjennombrudd, men jeg kan ser det for meg at det gjerne blir delt opp i kanskje 100 forskjellige områder som f.eks. som biologi, transport, medisin, nano teknologi/teknikk, underholdning, arkeologi, energi, roboter, komputer, romfart, astronomi, utenomjodisk/teknikk, og det er sikkert mye jeg ikke har fått nevndt her men du får står hvor jeg vil hen med det. Men jeg tviler på om dere kommer til å gjøre noe med det, men tekonolisk/teknisk så er det bare vår fantasi som er en begrensning. Men alt det jeg har nevnt er ikke noe fantasi for det har jeg sett på Discovery Science kannalen. Når de vises i slike kannaler som tror jeg neppe det er ren fantasi for å skape underholdning.

Når det gjelder å ha slott som man kan innrede med forskjellige bygninger er jo spennende å kunne gjøre. Men når slik er mulig blir det større slagmark til det?
Tenk deg å bruke satelitt som våpen enten som slår ut all elektroniske systemer eller plasma våpen, e.l. Og de har jo svært lang avstand for å bruke det :D

Beklager at dette ble ett langt foredrag om dette framtidig om spillet, men det skal bli spennende å følge med hvordan det blit til slutt. Å motivere spillere er jo viktig hvis man ønsker hvis spillet skal eksistere i 5 år :D Andre spill har jo vart så lenge eller lengre, men jeg får ikke nevne navn på spill her siden det blir pr av det :D Men du vet sikert det :D Det jeg kunne tenkt meg hvis det blir ett større slagmark hvor slott vil bli vist så kunne jo slike slagmark bruke den samme funksjonen som dere gjør med nabolaget. Ville ikke vært noe??

Du får ha det moro videre.
 
Topp