Hva vil skje etter fremtiden ?

DeletedUser2102

Guest
Hei folkens,
Er det ikke noen som lurer på hva som vil skje etter fremtiden og hvor langt vil det gå.
Jeg tviler på om de vil fortsette særlig lengre nå man er snart ved mål når det gjelder teknologi.
Vil teknologien forandres for å kunne utvikle bedre teknologi ?

Jeg vil gjærne høre fra de som utvikler spillet, men alle kan gir sine synspunkter her.

Jeg ser at de har glemt postsamtiden, postmorgendagen, og de kommer sikkert til å gleme postfremtiden.
Men de kunne også brukt post alderen til andre æra også, kanskje det er fantasi fra min side. Jeg synes det er spennende hvis de utvikler spillet som om det skjedde i vår virkelighet. På mange måtter så er det derfor jeg spiller dette spillet. Det er spennende å se hvordan vår sivilasjon hvordan den utvikkler seg lengre etter hva som er mulig for meg å leve :)

Men tilbake til virkeligheten hva vil skje etter fremtiden, hvordan skal vi kunne spille videre på spillet ??
Håper på om de som utvikler spillet kan svare på spørsmålet og lette litt på videre skjebne av spillet.
 

DeletedUser1975

Guest
Syns man kunne starte neste alder som ny steinalder jeg, fra scratch i samme verden...
 
Dette er det som har blitt sagt av ledelsen om dette:

"Å være ferdig med fremtiden er en veldig stor milepæl. Som dere kanskje vet, har meningen vært at Forge of Empries skal være realistisk, så vi vil ikke gå videre inn i fremtiden da det ville ha blitt ren sci-fi.
...
Arktisk utforskning vil bli en klar trend i tidsalderen (og i de neste delene), og du vil se at din by blir mer og mer påvirket av arktisk kultur. I stedet for å reise gjennom tidsaldrene, vil vi ta deg med på en reise gjennom flere futuristiske temaer, samtidig som at vi beholder den realistiske naturen til Forge of Empries - hvor hver tidsalder vil representere et tema."

https://forum.no.forgeofempires.com/index.php?threads/ny-tidsalder-arktisk-fremtid-del-1.2309/
 
Topp