Hva ønsker du å lære mere om?

DeletedUser

Guest
Hei barne-tv elskere og flørtepuser!

FoE er fortsatt et nytt spill, og det er antakeligvis få som føler de kan alt. Nei, det gjør nok ikke jeg heller, men allikevel vil jeg prøve å bruke det jeg kan til å hjelpe flest mulig. Jeg vil prøve å skrive guider om det dere ønsker; for hvem vet egentlig bedre hva man trenger å lære enn seg selv?

Derfor ønsker jeg at dere gir meg i oppdrag om å skrive guidene dere trenger. List opp det dere kommer på nedenfor! :)

/Sapienta
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kunne tenkt meg en oversikt over troppene.
Styrke og svakheter
tekniske data.

Rart det ikke er implementert i troppens treningsleir in-game, i allefall noe data..
Som i kamp, hvor noe data kommer opp ved å holde peker over bilde på hvemsintur forløperen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg vil vite hva man trenger for å produsere meloner og kål?
og kansje du kan lage en liste om hvordan man får sånne ting?
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne tenkt meg en oversikt over troppene.
Styrke og svakheter
tekniske data.

Rart det ikke er implementert i troppens treningsleir in-game, i allefall noe data..
Som i kamp, hvor noe data kommer opp ved å holde peker over bilde på hvemsintur forløperen.

Vil anbefale deg å ta en titt her. Noe av det du lurer på bør være besvart der. Jeg kan prøve å legge til statsa til forskjellige enheter, men å finne alt selv vil ta LANG tid. Om noen kunne tenke seg å hjelpe meg: Kontakt "ruby0444" på skype
 
Topp