Hendelsehistorikk

DeletedUser2595

Guest
Jeg synes det har blitt for mye "rot" i hendelsehistorikken.Er forsåvidt greit det nye som har kommet,men kunne det vært delt opp slik at det var en egen for bistand.Nå blir det mange sider å trykke på for å gi bistand etter historikken og besøk/bistand blir fort forvekslet....ser bare b å trykker
 

DeletedUser1975

Guest
Gi bistand til alle på en gang kunne vært en ide ?
Gjerne det for 5 Diamanter, sånn som Høst-alt-knappen.. ^_^
 
Jeg synes det har blitt for mye "rot" i hendelsehistorikken.Er forsåvidt greit det nye som har kommet,men kunne det vært delt opp slik at det var en egen for bistand.Nå blir det mange sider å trykke på for å gi bistand etter historikken og besøk/bistand blir fort forvekslet....ser bare b å trykker
Øverst til venstre i vinduet med hendelseshistorikken er en liten, blå knapp med tre striper. Trykk på den, og velg "Vis filteralternativer".
FoE_Filtrer_H-hist-1.png


Da vil du få eto menyer i hendelseshistorikken - en lar deg velge hvilken gruppe spillere du ser hendelser fra - alle sammen, bare klan, bare vennelisten, eller bare nabolaget - og den andre lar deg velge å se kun bestemte typer hendelser. Vertshusbesøk er gruppert under Vennehendelser.


FoE_Filtrer_H-hist-2.png
 

DeletedUser1881

Guest
Øverst til venstre i vinduet med hendelseshistorikken er en liten, blå knapp med tre striper. Trykk på den, og velg "Vis filteralternativer".
FoE_Filtrer_H-hist-1.png


Da vil du få eto menyer i hendelseshistorikken - en lar deg velge hvilken gruppe spillere du ser hendelser fra - alle sammen, bare klan, bare vennelisten, eller bare nabolaget - og den andre lar deg velge å se kun bestemte typer hendelser. Vertshusbesøk er gruppert under Vennehendelser.


FoE_Filtrer_H-hist-2.png


og dette funker utmerket :)
 

Spiff79

Lendmann
takk til pengolodh_sc dette var til stor hjelp! skjønner ikke at ikke innogames kan komme med sånn info, har faktisk etterlyst noe sånt flere ganger uten og ha fått svar på det
 

DeletedUser2595

Guest
Øverst til venstre i vinduet med hendelseshistorikken er en liten, blå knapp med tre striper. Trykk på den, og velg "Vis filteralternativer".
FoE_Filtrer_H-hist-1.png


Da vil du få eto menyer i hendelseshistorikken - en lar deg velge hvilken gruppe spillere du ser hendelser fra - alle sammen, bare klan, bare vennelisten, eller bare nabolaget - og den andre lar deg velge å se kun bestemte typer hendelser. Vertshusbesøk er gruppert under Vennehendelser.


FoE_Filtrer_H-hist-2.png
Takk viste ikke om det jeg :)
 

DeletedUser2080

Guest
Filtreringer til tross, jeg har sluttet helt å bruke historikken.
Jeg tar "runden" med venner og klanmedlemmer hver dag ....
Dessuten - bistandsrunden og besøksrunden hos de enkeltes vertshus går mye kjappere, synes jeg, på nettbrettet enn på pc-en. "Klikk deg i hjæl"
 
Topp