[Konkurranse] Halloween konkurranse

Status
Stengt for ytterligere svar.

DragonLady

Lendmann
Medlem av ledelsen
Community Manager
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Vær hilset, Spøkelser og Gjenferd!

For å feire Halloween Begivenheten, vårt Forge of Empires team har laget noen spesiellt til deg. Starter i dag (Oktober 22, 2019), vår skumle Halloween Forum Konkurranse vil gi deg fire premierende oppgaver hver 4 dag. Log inn og trykk her, for å se konkurranse bildet og velg et nummer å starte på en av de fire oppgavene.

Husk: Vennligst husk på at hver oppgave har en spesiell dag å bli åpnet på

På alle oppgavene, du har en sjanse for å til å skaffe deg en spesiell premie ved å levere korrekt svar, og om du blir med på alle fire oppgavene, du vil ha en mulighet til å snappe et oppgraderingssett til det Forlatte Asyl. For å oppsummere:
  • Oppgave 1 - Oktober 22, 2019
  • Oppgave 2 - Oktober 26, 2019
  • Oppgave 3 - Oktober 30, 2019
  • Oppgave 4 - November 3, 2019
Premier: Alle konkurranser trenger premier! Det Forlatte Asylet's oppgraderingssett er hovedpremien i denne konkurransen, og du må ha deltatt i alle fire oppgavene for en sjanse til å få den, men, se til å at du kvalifiserer deg ved å bli med på konkurransen!

Husk: Du trenger minimum 10 poeng (av totalt 16) for å bli med i trekningen. Mer detaljer finner du i FAQ.

Oppgave 1 - Oktober 22
  • Premie: Fra 500 til 900 Diamanter
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt
Oppgave 2 - Oktober 26
  • Premie: 100 Forge Poeng
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (kun korrekt svar)
Oppgave 3 - Oktober 30
  • Premie: 9 skisser av vinnerens valg
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (mimimum av korrekte svar trengs)
Oppgave 4 - November 3
  • Premie: 300 varer av vinnerens valg
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (kun korrekt svar)
Hovedpremier
  • Premier: 3 vinnere, tilfeldig valgt blandt alle spillere som har mer enn 10 poeng.
    • #1 plass - Det Forlatte Asylet's oppgraderingssett; Kjeltringleir + Krympesett; 200 diamanter
    • #2 plass - Kjeltringleir + Krympesett; 200 diamanter
    • #3 plass - Kjeltringleir + 200 diamanter

Vinnere vil bli trukket blandt alle korrekte deltakelser etter at konkurransen er avsluttet. For å vinne Hovedpremier, må du ha deltatt i alle fire oppgavene av konkurransen!

Deltagelses krav & Konkurranse regler

Deltagelses krav:

Du har en spiller og forum konto? Flott, det er nok for å delta. Om du ikke har en, da kan du lage en spill konto her og en forum konto her!

Konkurranse regler:

Du kan levere svarene på dine 4 oppgaver helt frem til November 6, kl 23:59 server tid. Etter dette, vårt hjelpe team vil sjekke svarene, for å gi resultatene sammen med en liste over vinnere. Vennligst les konkurransereglene nøye:
  • Hver konto kan kun ha en deltagelse.
  • Skulle du vinne en premie i begivenheten, kan den kun gies til den konto som vinner.
  • Medlemmer av FoE Team kan ikke delta i konkurransen.
Har du bestemt deg allerede? Så, logg inn og trykk her for å sende svarene dine nå! I tillegg, om du ønsker å gi din tilbakemelding på Halloween Konkurransen, vennligst trykk her.

Vennlig hilsen,

Ditt Forge of Empires Team
 
Sist redigert:

DragonLady

Lendmann
Medlem av ledelsen
Community Manager
New_FAQ.png

FAQ - Frequently Asked Questions

  • Hvorfor fikk jeg ikke premie etter at jeg svarte korrekt?
    • For hver oppgave har vi fem vinnere. Ved å komme med korrekt svar så blir du med i trekningen sammen med andre spillere om å snappe en av fem tilgjengelige premier (vinnerne er tilfeldig valgt).

  • Det er en annen konkurranse tilgjengelig nå! Kan jeg fortsatt delta på en tidligere en?
    • Ja! Vi stenger ikke tidligere konkurranser, som betyr at du kan delta på den første oppgaven fra Oktober 22 til November 6, kl 23:59, da vil hele konkurransen bli stengt.

  • Hvordan kan jeg sjekke resultater for hver enkelt konkurranse?
    • Resultater og premier blir håndtert av vårt hjelpe team etter November 6.

  • Hvorfor er ikke en oppgave tilgjengelig for meg?
    • Hver oppgave har en start dato, som mener at du må vente noen dager før neste oppgave starter.

  • Hva må jeg gjøre for å være med i trekningen av hovedpremien?
    • Du må delta i alle 4 oppgavene og få minimum 10 av 16 poeng. Du kan oppnå inntil 4 poeng pr. oppgave, så bruk god tid for å sørge for at du har korrekte svar.
      []Siden første oppgave er en 'lykke-basert' oppgave, ved å delta i den så mottar du automatisk 4 poeng.
    • Vinnerne er tilfeldig valgt, de spillerne med 10 til 16 poeng vil ha samme premie sjanser.

  • Kan jeg dele mine svar med mine klan venner?
    • Dette er helt opp til deg, men dine sjanser for å få premie vil minke, siden vi får flere deltagere med korrekte svar.

  • Jeg vil ikke at andre skal kopiere mine svar! Er det virkelig trygt å sende inn svar i konkurranse tråden?
    • Ja! Konkurranse tråden er fikset, så det betyr at INGEN deltagerne vil kunne se andre deltagere sine svar.
 

DeletedUser2378

Guest
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Vær hilset, Spøkelser og Gjenferd!

For å feire Halloween Begivenheten, vårt Forge of Empires team har laget noen spesiellt til deg. Starter i dag (Oktober 22, 2019), vår skumle Halloween Forum Konkurranse vil gi deg fire premierende oppgaver hver 4 dag. Log inn og trykk her, for å se konkurranse bildet og velg et nummer å starte på en av de fire oppgavene.



På alle oppgavene, du har en sjanse for å til å skaffe deg en spesiell premie ved å levere korrekt svar, og om du blir med på alle fire oppgavene, du vil ha en mulighet til å snappe et oppgraderingssett til det Forlatte Asyl. For å oppsummere:
  • Oppgave 1 - Oktober 22, 2019
  • Oppgave 2 - Oktober 26, 2019
  • Oppgave 3 - Oktober 30, 2019
  • Oppgave 4 - November 3, 2019
Premier: Alle konkurranser trenger premier! Det Forlatte Asylet's oppgraderingssett er hovedpremien i denne konkurransen, og du må ha deltatt i alle fire oppgavene for en sjanse til å få den, men, se til å at du kvalifiserer deg ved å bli med på konkurransen!



Oppgave 1 - Oktober 22
  • Premie: Fra 500 til 900 Diamanter
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt
Oppgave 2 - Oktober 26
  • Premie: 100 Forge Poeng
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (kun korrekt svar)
Oppgave 3 - Oktober 30
  • Premie: 9 skisser av vinnerens valg
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (mimimum av korrekte svar trengs)
Oppgave 4 - November 3
  • Premie: 300 varer av vinnerens valg
  • Vinnere: 5 vinnere, tilfeldig valgt (kun korrekt svar)
Hovedpremier
  • Premier: 3 vinnere, tilfeldig valgt blandt alle spillere som har mer enn 10 poeng.
    • #1 plass - Det Forlatte Asylet's oppgraderingssett; Kjeltringleir + Krympesett; 200 diamanter
    • #2 plass - Kjeltringleir + Krympesett; 200 diamanter
    • #3 plass - Kjeltringleir + 200 diamanter

Vinnere vil bli trukket blandt alle korrekte deltakelser etter at konkurransen er avsluttet. For å vinne Hovedpremier, må du ha deltatt i alle fire oppgavene av konkurransen!

Deltagelses krav & Konkurranse regler

Deltagelses krav:

Du har en spiller og forum konto? Flott, det er nok for å delta. Om du ikke har en, da kan du lage en spill konto her og en forum konto her!

Konkurranse regler:

Du kan levere svarene på dine 4 oppgaver helt frem til November 6, kl 23:59 server tid. Etter dette, vårt hjelpe team vil sjekke svarene, for å gi resultatene sammen med en liste over vinnere. Vennligst les konkurransereglene nøye:
  • Hver konto kan kun ha en deltagelse.
  • Skulle du vinne en premie i begivenheten, kan den kun gies til den konto som vinner.
  • Medlemmer av FoE Team kan ikke delta i konkurransen.
Har du bestemt deg allerede? Så, logg inn og trykk her for å sende svarene dine nå! I tillegg, om du ønsker å gi din tilbakemelding på Halloween Konkurransen, vennligst trykk her.

Vennlig hilsen,

Ditt Forge of Empires Team
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp