[Forslag] Gjøre det lettere å flytte rundt på bygninger i byen

DeletedUser1881

Guest
hei,
lite forslag om plassbruk, man bygger jo ting når man kan og har lyst, men av og til vil man måtte flytte rundt på ting for og utnytte plassen mest mulig, det jeg da lurer på er om man ikke kunne hatt en ekstraplass der man kan sette ting når man gjør forandringene istedenfor og måtte slette byggninger,vet ikke om forslaget er kommet før, men dette hadde hjulpet mye da man gjerne ikke vil slette noe, bare forandre plasseringen på byggene for og utnytte plass maxsimalt, mvh kong kim
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1691

Guest
Synes det er noe som er morsomt med spillet, at man må tenke seg litt om før man gjør endringer i byen sin. Så jeg ønsker ikke denne funksjonen.
 

DeletedUser

Guest
Enig i att litt hjernevirksomhet må det være i spillet :)

Så dette vil ikke jeg være med på.
 

DeletedUser1975

Guest
Den funksjonen dere sikter til kommer senere,
inne på Beholdning er det plass til de bygningene du velger å "spare på".
Disse gir selvsagt ikke utbetalinger.. ^_^

~Karoil~
 

DeletedUser1881

Guest
yes :) og til de som sier hjernetrim e bra, selvsagt, men man kan jo ikke planlegge alt heller ;) livet e det som skjer mens man planlegger noe annet ;)
 

DeletedUser5

Guest
Den funksjonen dere sikter til kommer senere,
inne på Beholdning er det plass til de bygningene du velger å "spare på".
Disse gir selvsagt ikke utbetalinger.. ^_^

~Karoil~
Hvor i alle dager har du dette fra? Det stemmer ikke.
 

DeletedUser1975

Guest
På samme stedet hvor det står om neste verden "Dunarsund",
og tingene som kommer i v.0.30., hellstromm heter'n.. ^_^
 

DeletedUser5

Guest
Hellstromm er Community Manager for den amerikanske versjonen av Forge of Empires. Det er forskjellig antall verdener etter antall spillere. På den internasjonale er det f.eks. 8 verdener allerede.
 

DeletedUser1975

Guest
Okei,
så da stemmer heller ikke ChangeLog fra US & UK versjon med Norsk versjon.?.
 

DeletedUser13

Guest
Jeg tror hva han prøver å si er at oppdateringer og verdener kommer på forskjellige tidspunkter for forskjellige land. Jeg spiller også på den engelske Forge of Empires og der er det flere verdener og oppdateringen til 0.30 kommer der i morgen. ;)
Mvh. Ice
 

DeletedUser1975

Guest
Ja det vet jeg at de kommer på forskjellige tidspunkter,
men v.0.30 er vel lik på alle verdene, ser sånn ut ihvertfall.?.
 

DeletedUser5

Guest
Versjon 0.30 er versjon 0.30, enkelt og greit. Det vil si at om to markeder har 0.30 på sine verdener, så er spillet likt på disse verdenene.
 

DeletedUser2024

Guest
..? Hvorfor får vi dårligere tilbud enn amerikanske spillere?
Misforstå meg rett: Jeg liker spillet, men det er ganske mange forbedringer som burde vært klare før det i det hele tatt blei åpent for spillere etter min mening.
 

DeletedUser2177

Guest
Jeg støtter dette forslaget. En ting jeg synes er morsomt er å optimere layout, men det får jeg ikke sjansen til så ofte ettersom jeg ikke har råd til å selge bygninger sånn uten videre.
 

DeletedUser1881

Guest
hei,
lite forslag om plassbruk, man bygger jo ting når man kan og har lyst, men av og til vil man måtte flytte rundt på ting for og utnytte plassen mest mulig, det jeg da lurer på er om man ikke kunne hatt en ekstraplass der man kan sette ting når man gjør forandringene istedenfor og måtte slette byggninger,vet ikke om forslaget er kommet før, men dette hadde hjulpet mye da man gjerne ikke vil slette noe, bare forandre plasseringen på byggene for og utnytte plass maxsimalt, mvh kong kim


endelig kommer noe som dette :)
 

DeletedUser2940

Guest
Jeg liker dette akkurat slik som det er i dag. Synes det er gøy og planlegge fram i tid. Se hvilke bygninger som kommer som jeg vil ha og planlegge byen min ut i fra dette. Liker å ha en utfordring uten at dette blir for enkelt. Dersom de starter med en hjelpefunksjon som dette (noe jeg håper de ikke gjør), så ønsker jeg at de i det minste kun lar folk "legge vekk" EN enkelt bygning av gangen, og ikke noen man ikke klarer seg uten (eg rådhuset eller vanlige hus dersom man ikke har nok innbyggere etc). Men, er generelt mot forslaget da jeg synes det vil fjerne mye av spillet (beklager til de av dere som ønsker dette, men vil at begge sider skal kunne bli hørt)
 
Topp