[Forslag] Funksjoner

DeletedUser2821

Guest
Hei godt folk!

I dag vil jeg bare ta opp et par funksjoner som vi har ventet lenge på.

Først å fremst så har jeg sittet å sett på en kjekk knapp man ofte ser når man er i lageret. Nemlig gave knappen. Å kunne sende gaver hadde vært en revolusjonerende funksjon i dette spillet. En utrolig flott måte å hjelpe både nye å gamle om man har lyst til å spandere litt. For hva skal vi med et varelager fylt opp med bygninger fra aldere vi ikke bruker.

Så over på noe litt annet, TLF applikasjonen. Ventet lenge på at meldingsfunskjonen skal komme, men som det står så kommer den snart. (det har stått der leeeeenge). Det hadde også vært utrolig fett om man kunne ha skattejakt på telefonen så man slipper å gå glipp av det bare fordi at man er på en kjøretur eller lignende. Du har mulighet til oppdrag og diamant kjøp men ikke skattejakt per dags dato.

Å til slutt, jeg vet ikke helt om dere har lagt merke til det, men sjekk hvor mage diamanter du for for 749 kr på PC .VS Mobil. 15 600 VS 10 000... Litt rart?

Takk for meg! :)

-QN

PS: Dette er kun konstruktiv kritikk/forslag. Jeg ELSKER spillet, å er på ca hver halvtime om ikke mer <3
 

DeletedUser2824

Guest
Støtter dette helt, Vanskelig være leder i en klan når mange ikke svarer på meld fordi de spiller på mobil/nettbrett.

Hadde vært gøy om alle som spiller uansett hvor kunne lest meld slik at vi slipper misforståelser.

Gaveknappen har jeg venta på lenge, hadde vært en fin måte belønne aktive spillere.
 

DeletedUser5

Guest
Angående meldingsfunksjonen kan jeg nå avsløre at dette er like rundt hjørnet. Grunnen til at dette har tatt litt ekstra med tid er at for å få meldingssystemet på mobil har vi måttet redesigne og rekonstruere hele meldingssystemet. Bonusen med dette er at det også skal inneholde forbedringer for meldingssystemet i nettleseren. :)
 
Topp